هات چاکلت کدبری Cadbury Drinking chocolate نمایش بزرگتر

هات چاکلت کدبری Cadbury Drinking chocolate

"DC4543"

پودر شکلات نوشیدنی کدبری وزن 500 گرم

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 3,100 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:310,000 تومان

کدبری Cadbury

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
  • پودر هات چاکلت

  • برند: کدبری cadbury

  • محصول انگلستان

  • حاوی شکر، کاکائو، شیر ،سویا، افزودنی وانیل

  • قابل استفاده با شیر گرم و یا سرد

  • وزن 500 گرم

  • تاریخ مصرف حداقل یکساله

اطلاعات بیشتر

پودر شکلات داغ کدبری محصول شركت موندلز انگلیس می باشد که تهیه شده از بهترین دانه های کاکائو درجه یک است. پودر هات چاکلت کدبری را می توان همراه شیر سرد یا گرم مصرف کنید. هات چاکلت از جمله نوشیدنی‌های داغ و لذیذی است که میل کردن آن در زمان‌های مختلف خیلی دلپذیر خواهد بود و به علت داشتن مواد مغذی بسیار مفید و انرژی‌زا می باشد. هات چاکلت نسبت به دیگر مواد قندی و شیرین مثل آبنبات ها و انواع شیرینی ها تقریبا کالری پایین تری دارد و پروتئین موجود در آن از اشتهای کاذب جلوگیری می کند.مصرف ۱ لیوان هات چاکلت قبل از خواب می تواند منجر به سوختن کالری و کاهش میزان چربی های بدن شود.پودر شکلات داغ کدبری از مرغوب ترین دانه های کاکائو ساخته شده است. هات چاکلت کدبری پرفروش ترین پودر شکلات داغ در کشور می باشد و اکثر کافی شاپ ها در دستور تهیه هات چاکلت خود از این محصول بهره می برند و با میکس شکلات آب شده و طعم دهنده ها به این پودر پایه، محصول نهایی خود را آماده سرو می کنند.

کدبری از شکر، پودر کاکائو، طعم دهنده تشکیل شده است. و به آسانی آماده می‌شود.


طرز تهیه این نوشیدنی :

۲۰۰ میلی لیتر شیر گرم را با ۳ قاشق چای خوری پودر شکلات کدبری مخلوط کنید —- همچنین می‌توانید ۳ قاشق چای خوری از پودر را داخل ۲۰۰ میلی لیتر شیر سرد ریخته و آن را گرم کنید تا نوشیدنی شکلاتی خوشمزه شما آماده شود.

معرفی برند:

کدبری Cadbury شرکت تولید کننده مواد غذایی انگلستان است، که در زمینه تولید شکلات، پودرکاکائو، آدامس، آب‌نبات، شکلات داغ و… فعالیت می‌نماید. کدبری در سال ۱۸۲۴ توسط جان کدبری Jonh Cadbury در شهر بیرمنگام راه‌اندازی شد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

هات چاکلت

من مدل 500گرمی شو ازتون خریدم واقعا عالی بود ولی 250گرمی شو از یه سایت گرفتم کاملا مزش متفاوت بود ممنون بخاطر محصول خوبتون

آیا این نظر مفید بود؟ بله خیر