پودر سوخاری پولکی پانکو PANKO مدل پاپریکا وزن 1 کیلوگرم نمایش بزرگتر

پودر سوخاری پولکی پانکو نارنجی پاپریکا 1 کیلوگرم

"DC4474"

پودر سوخاری پولکی پانکو پاپریکا وزن 1 کیلوگرم

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 972 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:97,200 تومان

پانکو Panko


مشخصات
عنوان محصولپودر سوخاری
برندPANKO
مدلپولکی نارنجی
اصالت کالااصل
کشور مبدا برندویتنام
بسته بندی شده درایران
وزن1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع سوخاری
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز4020/ظ/56
ملاحظاتانرژی: 363 کیلوکالری قند: 1.10 گرم چربی: 0.98 گرم نمک: 1 گرم فاقد اسیدهای چرب ترانس
اطلاعات بیشتر

پودر سوخاری پولکی پانکو نارنجی پاپریکا 1 کیلوگرم یکی از طعم دهنده های پر طرفدار است و در خوراکی هایی مثل میگو و مرغ طعم بسیار خوبی ایجاد می کند. ویژگی اصلی پانکو شکل درشت و سوزنی در کنار تردی و سبکی فوق‌ العاده آن است. .شرکت تولید کننده پودر سوخاری پولکی پانکو نارنجی پاپریکا 1 کیلوگرم این افزودنی و یا چاشنی را برای ترد کردن غذاهایی مانند انواع فیله، فلافل، کوکو، کتلت و … ساخته و روانه بازارها می کند.

ویژگی های پودر سوخاری :

  • این برند در ساخت انواع پودرهای سوخاری خود به هیچ عنوان از اسیدهای چرب ترانس استفاده نمی کند. همچنین در طول فرایند تولید پودرهای سوخاری پانکو از روش های ویژه و منحصر به فردی استفاده می شود تا مرغوب ترین محصول به دست مشتری برسد.
  • استفاده از پودرهای سوخاری پانکو موجب می گردد که غذاها بافتی ترد و در عین حال سبکی به خود بگیرند.
  • همچنین پودرهای پانکو به نحوی هستند که روغن کمتری را به خود جذب می کنند.
  • .با توجه به اینکه هیچگونه پوسته نان و یا سوختگی نان در این محصول نیست پس از سرخ شدن در روغن کاملاً یک دست می شود.
  • هم شکل بودن دانه های آرد سوخاری حالتی یکدست و زیبا به غذای سوخاری شما می دهد.

فیله مرغ سوخاری


مواد لازم:
فیله مرغ به تعداد دلخواه
نمک، فلفل و روغن به مقدار لازم
آبلیمو در صورت تمایل
پیاز خلالی 1 عدد
پودر سوخاری پانکو به مقدار لازم
آرد به مقدار لازم
تخمرغ 1 عدد

 

طرز تهیه:
فیله های مرغ را از چند ساعت قبل داخل پیازخلالی، نمک، فلفل، روغن مایع و در صورتتمایل مقداری آبلیمو  خوابانید تا مزه دار شود . بعد فیل ههای مرغ را جدا کرده و در آرد بغلتانیدبعد داخل تخم مرغ زده شده گذاشته و بعد درپودر سوخاری پانکو  غلتانید و در روغن مایع داغ شناور سرخ کنید. سپس روی دستمال کاغذیبگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

 

پودر سوخاری پولکی، نوعی پوشش ترد و پفکی برای غذاست که از نان تهیه می شود. به دلیل اینکه پودر سوخاری پولکی درشت تر از پودر سوخاری معمولی است، روغن کمتری جذب می کند. این نوع  پودر سوخاری از نان سفید یا سبوس دار تهیه می شود و در طعم های مختلف تولید و عرضه می شود.

کاربردهای پودر سوخاری

  • سوخاری کردن انواع گوشت، مرغ و ماهی؛ به دلیل بافت ترد این پودر، پوششی عالی برای سوخاری کردن غذاهاست و همچنین ظاهری زیبا و اشتها برانگیز به آنها می دهد.
  • پوشش انواع کوفته و کتلت؛ از این پودر سوخاری می توانید در مایه کوفته و کتلت استفاده کنید تا علاوه بر طعم، ظاهری ترد و خوشمزه به آنها بدهد.
  • غلیظ کردن سس؛ از این نوع پودر سوخاری می توانید برای غلیظ کردن انواع سس استفاده کنید.

مزیت استفاده از این پودر سوخاری چیست؟

استفاده از این محصول سبب می شود که غذا، ظاهری ترد و پفکی پیدا کند، روغن کمتری جذب سوخاری شود و غذاها سالم تر و کم چرب تر بشوند، و از آنجاییکه این محصول در طعم های مختلف موجود است، می توانید با توجه به ذائقه و سلیقه خودتان محصول را تهیه نمایید.

معایب استفاده از پودر سوخاری

به طور کلی استفاده از پودر سوخاری در حد اعتدال ضرری ندارد. اما مصرف زیاد این ماده غذایی علی رغم طعم عالی که به غذا می دهد، می تواند معایبی نیز داشته باشد. مانند:

  • افزایش کالری؛ کالری این ماده غذایی زیادست و مصرف زیاد آن می تواند به اضافه وزن منجر شود.
  • افزایش قند خون؛ پودر سوخاری معمولا از آرد سفید تهیه می شود که شاخص گلیسمی بالایی دارد و می تواند قند خون را افزایش دهد.
  • افزایش چربی؛ پودر سوخاری معمولا برای غذاهای سرخ کردنی مورد استفاده قرار می گیرد و مصرف زیاد این غذاها منجر به افزایش چربی خون می شود.
  • کمبود مواد مغذی؛ پودر سوخاری به لحاظ مواد مغذی مانند فیبر، ویتامین ها  مواد معدنی، فقیر محسوب می شود.

پودر سوخاری پانکو نارنجی به دلیل داشتن پاپریکا نارنجی در ترکیباتش، تندی ملایم و ظاهری خوش رنگ و زیبا به غذا می دهد. به همین خاطر محبوبیت بیشتری نسبت به پودر سوخاری معمولی دارد که سفید رنگ است. همچنین مقدار تندی آن به اندازه ای ست که باعث آزار دادن و سوختن شدید نمی شود، اما برای علاقمندان به غذاهای تند، راضی کننده خواهد بود.

در کنار پودر سوخاری پولکی، آرد سوخاری پولکی را داریم. درست است که هم آرد سوخاری و هم پودر سوخاری برای پوشش و ترد کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرند، ولی در واقع دو ماده متفاوت هستند. درواقع از مواد لولیه و طعم و بافت گرفته تا کاربرد، این دو محصول با یکدیگر متفاوتند.

مواد اولیه:

آرد سوخاری از مخلوط آرد گندم، نشاسته و ادویه هایی مانند نمک، فلفل، پودر سیر و... تهیه می شود و پودر سوخاری از نان های حجیم مثل نان باگت، لواش یا سبوس دار تهیه می شود. این نان ها را خشک و آسیاب می کنند تا به شکل پودر دربیایند.

طعم و بافت:

آرد سوخاری دارای بافت و طعم ظریف تریست و به خاطر وجود نشاسته، رطوبت بیشتری را جذب می کند. اما پودر سوخاری دارای بافت درشت تری است و به این خاطر که از نان تهیه می شود ممکن است مزه نان را در آن احساس کنید.

کاربرد:

آرد سوخاری بیشتر برای طعم دار کردن و مرینیت گوشت، مرغ و ماهی استفاده می شود. همچنین می توانید برای غلیظ کردن سوپ و سس از آن استفاده کنید. در حالیکه پودر سوخاری بیشتر برای ترد کردن غذا قبل از سرخ کردن استفاده می شود.

با توجه به این تفاوت ها اینکه از پودر سوخاری استفاده کنید یا از آرد سوخاری ابتدا به ذائقه شما و سپس به نوع غذا بستگی دارد. اگر در غذاهایی مانند کتلت و کوکو از آرد سوخاری پولکی استفاده کنید، باعث می شود بافت غذا انسجام بیشتری پیدا کند و در هنگام سرخ شدن وا نرود. یا در غذاهایی مانند مک اند چیز اگر از این ماده استفاده کنید، لایه ای ترد و خوشمزه به آن اضافه می کند. اما برای غذاهای آسیایی مانند کراکت و ناگت، بهتر است از پودر سوخاری پانکو نارنجی استفاده کنید. بدین ترتیب هم یک پوسته ترد و پفکی روی غذا ایجاد می شود و هم به دلیل پودر پاپریکا نارنجی به کار رفته در مواد اولیه این محصول، غذا ظاهری زیبا و طعمی نسبتا تند پیدا می کند.

توجه داشته باشید که پانکو دو معنی دارد. هم نام برندی ژاپنی ست که اولین پودر سوخاری پولکی را به بازار عرضه کرد و هم نوعی پودر سوخاری است که از نان های حجیم مانند باگت تهیه می شود و دانه های درشت تری دارد و به همین خاطر بافت ترد و پفکی تری به غذا می دهد.

پودر سوخاری پانکو نارنجی از برند پانکو یکی از معروف ترین و محبوب ترین پودرهای سوخاری موجود در بازار است. از دلایل محبوبیت این محصول می توانیم به استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید، طعم عالی، تندی ملایم، رنگ زیبا و بافت ترد و پفکی که به غذا می دهد، اشاره کنیم. پودر سوخاری پانکو نارنجی به دلیل استفاده از پاپریکای نارنجی در موادش، به این خوانده می شود و پس از سرخ شدن نیز رنگی زیبا به غذا می دهد. بافت پولکی این محصول به دلیل استفاده از خرده نان های درشت تر برای تهیه است. این امر هم روی ظاهر غذا تاثیر می گذارد و هم باعث می شود روغن کمتری حین سرخ کردن جذب غذا شود. تهیه سوخاری به طور کلی به روغن زیاد نیاز دارد، اما استفاده از این محصول کمک می کند جذب روغن کمتر شود. پودر سوخاری پولکی را برای انواع سوخاری می توانید به کار ببرید. قارچ سوخاری، پیاز سوخاری، مرغ، ماهی و حتی سوسیس سوخاری شده این روزها بسیار پر طرفدار شده اند. توجه داشته باشید که این غذاها در عین خوشمزه بودن، بسیار سنگین هستند و کالری زیادی نیز دارند. به همین خاطر بهتر است در مصرف آنها زیاده روی نکنید. با استفاده از پودر سوخاری پانکو می توانید بهترین سوخاری ها را در منزل تهیه و نوش جان کنید. پودر سوخاری پانکو از نان ژاپنی تهیه می شود و بافت سبک و پفکی دارد به همین خاطر برای غذاهایی که نیاز به بافت ترد دارند مانند کتلت مرغ و میگو سوخاری، مناسب است. اگر دوست داشته باشید می توانید ادویه هایی مانند پودر سیر، فلفل، آویشن و... را به پودرتان اضافه کنید. پس از آنکه غذا را به طور کامل در پودر غلتاندید، به آرامی تکان بدهید تا اضافی پودر بریزد. اگر نمی خواهید سوخاری تان را سرخ کنید، می توانید آن را در فر بپزید یا گریل کنید. خیال تان راحت باشد، با این دو روش هم هنوز بافتی ترد و خوشمزه خواهید داشت.

 

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده