پودر پنیر سفید مک اند چیز پیزارلا پا 10 کیلویی

240,000 تومان

قابل استفاده در پاستا، سس، سوپ

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
پیزارلا پا pizzarella paa

توضیحات

پودر پنیر سفید مک اند چیز پیزارلا پا 10 کیلویی یک ادویه رستورانی و به نوعی فانتزی محسوب می شود. مک اند چیز غذایی ست که تقریبا تمام افراد و به ویژه کودکان به علاقمند هستند. اگر فردی در خانواده به ماکارونی معمولی علاقه نداشته باشد قطعا به مک اند چیز علاقه نشان خواهد داد. پودر پنیر سفید مک اند چیز پیزارلا پا 10 کیلویی نوعی پنیر فرآوری شده است.

مزایای پودر پنیر مک اند چیز پیزارلا پا

مهمترین مزیت استفاده از این محصول، به راحتی مصرف آن بر می گردد. این چاشنی، تمام مواد مورد نیازتان برای تهیه ک مک اند چیز خوشمزه را داراست و نیازی نیست شما ماده دیگری به آن اضافه کنید. این محصول، مزه ای غنی و لذیذ به غذا شما خواهد بخشید. موضوع دیگر در رابطه با این چاشنی، ماندگاری طولانی آن است که سبب می شود بتوانید به مدت طولانی آن را نگهداری و مصرف نمایید. توجه داشته باشید که از این محصول در غذاهایی مانند سوپ و سس نیز می توانید استفاده کنید. بنابراین اگر خانه دار، صاحب رستوران، یا در کار تهیه غذا هستید، این محصول را از دست ندهید.

ما در دایاسنتر که یک فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی ست، اقدام به بسته بندی و توزیع محصولات برند معتبر پیزارلا پا در داخل کشور کرده ایم. در هر کجای ایران که باشید می توانید با مراجعه به سایت محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و طی هفت الی ده روز تحویل بگیرید. بسته بندی محصولات به صورت بسته های یک و ده کیلویی، و کارتن های بیست و پنج عددی می باشد که بسته به میزان مورد نظرتان می توانید سفارش دهید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می باشند و شماره مجوز را می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
عنوان محصول

پودر پنیر مک اند چیز

برند

پیزارلا پا pizzarella paa

مدل

پنیر سفید

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ایتالیا

بسته بندی شده در

ایران

حجم

حداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)

وزن

هر کیسه 10 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای فرنگی

تاریخ مصرف

2سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

2671/ظ/34

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پودر پنیر سفید مک اند چیز پیزارلا پا 10 کیلویی”