ادویه جوجه کباب سیر و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی

240,000 تومان

مناسب انواع غذا

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
پیزارلا پا pizzarella paa

توضیحات

ادویه جوجه کباب سیر و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی از ادویه های جدید و خوشمزه ای ست که برند محبوب پیزارلا پا تولید و عرضه کرده است. ادویه جوجه کباب سیر و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی یک ادویه کاربردی برای صاحبین رستوران است. فرقی نمی کند غذای ایرانی سرو می کنید یا فست فود، در هر صورت این ادویه یک چاشنی پر مصرف برای شما خواهد بود. هم در تهیه غذاهای ایرانی مانند کباب و جوجه می توانید از آن استفاده کنید و هم در هنگام تهیه استیک و همبرگر. این ادویه خوشمزه ترکیبی از چندین گیاه خشک شده معطر و ادویه جات خوش طعم و خوشبو می باشد که قابل استفاده برای انواع غذا و به ویژه غذاهای گوشتی ست.

طریقه مصرف و نگهداری از ادویه سیر و سبزیجات

شما می توانید به هر صورت که می خواهید قبل از پخت و یا پس از آن از این ادویه برای مزه دار کردن انواع گوشت های سفید و قرمز استفاده کنید. برای نگهداری نیز می توانید این محصول را در ظرفی دربسته و در محیط خنک کابینت نگهداری کنید و در طولانی مدت از آن استفاده کنید بدون اینکه ذره‌ای از کیفیت آن کم شود. جنس بسته بندی ها به گونه ای است که اجازه نمی دهد هوای آزاد وارد بسته ادویه شود و رطوبت را از ادویه دور میکند و همین باعث می شود که ادویه در طولانی مدت همانند روز اول خوش عطر و خوش بو به حالت پودری نرم و یکدست باقی بماند.

خرید عمده مواد اولیه، راهی برای کاهش قیمت تمام شده محصول می باشد. فروشگاه اینترنتی دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، پخش محصولات برند پیزارلا پا ایتالیا را در داخل کشور بر عهده دارد. این محصولات را می توانید به صورت خرد و عمده سفارش دهید و وجه آن را پس از دریافت، به مامور پست بپردازید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند و شماره مجوز را می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

 

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
عنوان محصول

ادویه سیر و سبزیجات

برند

پیزارلا پا pizzarella paa

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ایتالیا

بسته بندی شده در

ایران

حجم

حداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)

وزن

هر کیسه 10 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

2سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

2671/ظ/34

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

قابل استفاده در انواع غذا

ترکیبات

سبزیجات و گیاهان معطر، پودر سیر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ادویه جوجه کباب سیر و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی”