فلفل پاپریکا دودی پیزارلا پا 10 کیلویی

460,000 تومان

تند و خوشمزه

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , برچسب: , ,
پیزارلا پا pizzarella paa

توضیحات

فلفل پاپریکا دودی پیزارلا پا 10 کیلویی جزو چاشنی هایی است که هم برای مزه عالی آن مورد استفاده قرار می گیرد و هم به خاطر رنگ زیبایی که به غذا می دهد طرفدار دارد. از پودر پاپریکا در غذاهای مختلفی استفاده می شود. برای مثال آن را روی سالاد می ریزند یا با سس سالاد ترکیب می کنند. کباب، سوپ، انواع خورش ها و خوراک ها، غذاهایی هستند که می توانید در تهیه آنها از این ادویه خوشمزه و پر خاصیت بهره ببرید. طبع گرم این چاشنی برای افرادی که طبع سرد دارند بسیار مفید است. فلفل پاپریکا دودی پیزارلا پا 10 کیلویی برای افرادی که به مزه و بوی دودی غذاها علاقه دارند، محصولی مناسب است. اگر شما صاحب رستوران باشید، با استفاده از این محصول می توانید غذا با مزه ای جدید و عالی را به منوی خود اضافه کنید.

پاپریکا دودی که به پاپریکا اسپانیایی نیز معروف است از با کیفیت ترین فلفل های دلمه ای تهیه می شود. فلفل ها را پس از آسیاب کردن در معرض دود ناشی از سوختن پوسته بادام و پسته قرار می دهند تا مزه و بوی دودی پیدا کند. این نوع پاپریکا حاوی انواع ویتامین، پتاسیم، بتاکاروتن است و به هضم غذا و رفع سوهاضمه، پاکسازی کبد، افزایش جریان خون، کاهش فشار خون، کاهش خطر حمله قلبی، و حفظ سلانت چشم کمک می کند.

به دلیل خواص زیاد و کاربرد فراوان پودر پاپریکا در آشپزی، ما در دایا سنتر اقدام به عرضه این محصول در وزن های مختلف یک کیلوگرمی، ده کیلوگرمی، و کارتن های بیست و پنج عددی کرده ایم تا امکان خرید به صورت خرد و عمده را برای شما فراهم کنیم. در هر کجای ایران که باشید می توانید با مراجعه به سایت و ثبت سفارش، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و طی بازه هفت الی ده روزه در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
عنوان محصول

پودر پاپریکا

برند

پیزارلا پا pizzarella paa

مدل

دودی

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ایتالیا

بسته بندی شده در

ایران

حجم

حداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)

وزن

هر کیسه 10 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

2سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

2671/ظ/34

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

طعم تند با رایحه دودی، قابل استفاده در انواع غذا، حاوی ویتامین و آنتی اکسیدان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فلفل پاپریکا دودی پیزارلا پا 10 کیلویی”