ادویه کاری پیزارلا پا 10 کیلویی

298,000 تومان

مناسب انواع غذا

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , برچسب: , ,
پیزارلا پا pizzarella paa

توضیحات

ادویه کاری پیزارلا پا 10 کیلویی یکی دیگر از محصولات این برند خوشنام است که به دلیل مصرف بالایی که دارد به صورت کیسه های 10 کیلویی بسته بندی و روانه بازار شده است. نکته ای که در رابطه با  این ادویه شرقی وجود دارد این است که در اکثر غذاهای ایرانی و بین الملل می توان از آن استفاده کرد. به همین خاطر ادویه کاری پیزارلا پا 10 کیلویی پیشنهاد ویژه ما برای شماست. زیرا همیشه خرید عمده، به صرفه تر است. زیرا از یک طرف شما پول کمتری می پردازید و از سوی دیگر برای مدت بیشتری بابت داشتن ادویه خیال تان راحت خواهد بود.

ترکیبات پودر کاری

این ادویه به طور کلی از زردچوبه، زعفران، فلفل سیاه، فلفل چیلی قرمز، زیره، هل، تخم گشنیز، تخم شنبلیله، برگ بو، برگ کاری، تخم ریحان، جوز هندی، دارچین، سیر، میخک، دانه رازیانه، دانه خردل، و زنجبیل تشکیل شده است. طبعی گرم و رایحه ای قوی و اشتها آور از آن به مشام می رسد. این ادویه نسبتا تند و نسبتا شیرین، دارای خواص درمانی نیز می باشد.

موارد مصرف ادویه کاری

حتما نام کوفته کاری و خورشت کاری به گوش تان خورده است. اما باید بدانید که موارد مصرف این ادویه به این دو غذا محدود نمی شود. خوراک مرغ، کاری پلو، چلو گوشت، کوکو سبزی، فلافل، پیتزا، خورشت مرغ و آلو و حتی خوراک سبزیجات از دیگر غذاهای خوشمزه ای هستند که در آنها می توان از ادویه کاری استفاده کرد.

توجه داشته باشید که زیاده روی در مصرف این ادویه مانند هر ماده غذایی دیگری می تواند باعث بروز مشکلاتی برای سلامتی  شود. این ادویه به دلیل داشتن زعفران، برای خانم های باردار مناسب نمی باشد و ممکن است منجر به سقط جنین شود. همچنین بهتر است در غذای کودکان زیر سه سال نیز از کاری استفاده نکنید چون ممکن است به برخی از ترکیبات آن حساسیت داشته باشند.

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
عنوان محصول

ادویه کاری

برند

پیزارلا پا pizzarella paa

اصالت کالا

اصل

طبع

گرم

کشور مبدا برند

ایتالیا

بسته بندی شده در

ایران

حجم

حداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)

وزن

هر کیسه 10 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

2سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

2671/ظ/34

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

برای زنان باردار و کودکان زیر سه سال مناسب نمی باشد. دارای خواص درمانی

ترکیبات

زردچوبه، زعفران، فلفل سیاه، فلفل چیلی قرمز، زیره، هل، تخم گشنیز، تخم شنبلیله، برگ بو، برگ کاری، تخم ریحان، جوز هندی، دارچین، سیر، میخک، دانه رازیانه، دانه خردل، و زنجبیل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ادویه کاری پیزارلا پا 10 کیلویی”