طعم دهنده سرکه نمکی گیزیا

285,000 تومان

مناسب تنقلات و سالاد

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , , برچسب: ,
لوگو برند گیزیا

توضیحات

طعم دهنده سرکه نمکی گیزیا یک محصول فوق العاده برای زمان هایی ست که قصد دارید تنقلات سالم در منزل درست کنید. طعم دهنده سرکه نمکی گیزیا به صورت پودر است و هم می توانید آن را قبل از تهیه خوراکی مصرف کنید و هم پس از آماده شدن آن را مانند نمک روی خوراکی هایی مانند پاپ کرن بریزید.

طعم دهنده سرکه نمکی چیست؟

محصولی پودری که از سرکه انگور مرغوب و نمک تهیه شده است. سرکه انگور دارای خواص بی نظیری برای سلامتی است مانند کمک به درمان واریس، کمک به درمان کبد چرب، پاکسازی کبد، کاهش فشار خون، و رفع سلولیت. همچنین مصرف سرکه انگور، جذب کلسیم در بدن را افزایش می دهد.

از زمانی که تنقلاتی مانند چیپس و پاپ کرن دیگر تنها همان مزه کلاسیک نمکی را ندارند و با مزه های گوناگون به بازار عرضه می شوند، سرکه نمکی تبدیل به یکی از محبوب ترین مزه ها شد. هم چیپس و هم پف فیل با مزه سرکه نمکی طرفداران زیادی پیدا کرد. ایرادی که در نوع کارخانه ای این خوراکی ها وجود دارد، استفاده از جوهر نمک به جای سرکه طبیعی است که به مرور و در اثر مصرف زیاد منجر به بیماری های گوارشی مانند زخم معده می شود. اما طعم دهنده سرکه نمکی از سرکه طبیعی و نمک تصفیه شده درست شده که نه تنها مضر نیست، حتی باعث می شود یک خوراکی خوشمزه تر و سالم تر میل کنید. سرکه حاصل از تخمیر انگور قرمز و سفید، مزه ای ترش و دلچسب دارد که در ترکیب با نمک، یک چاشنی سالم و خوشمزه برای خوراکی هایی مانند ترتیلا، انواع آجیل، چیپس سیب زمینی، پاپ کرن و حتی پیتزا می سازد. همچنین می توانید از این چاشنی روی انواع سالاد نیز استفاده کنید. برای این کار هم می توانید آن را مانند نمک روی سالاد بریزید و هم می توانید این محصول را با سسی که برای سالادتان آماده کرده اید، ترکیب کنید.

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
عنوان محصول

طعم دهنده

برند

گیزیا gizzia

مدل

سرکه نمکی

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ترکیه

بسته بندی شده در

ایران

وزن

1 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع سالاد

تاریخ مصرف

1سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

56/22403

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

به دلیل داشتن سرکه حاصل از تخمیر انگور سفید و قرمز، برای سلامت بدن به ویژه کبد مفید است

ترکیبات

پودر سرکه، نمک طبیعی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “طعم دهنده سرکه نمکی گیزیا”