فلفل چیلی خرد شده تند گیزیا

Original price was: 250,000 تومان.Current price is: 205,000 تومان.

تند و پر خاصیت

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , ,
لوگو برند گیزیا

توضیحات

فلفل چیلی خرد شده تند گیزیا ادویه ای خوش رنگ و بسیار مفید است که در اغلب غذاها کاربرد دارد. فلفل چیلی خواص بی نظیری برای سلامت بدن دارد و به غیر از آن، انتخابی عالی برای طرفداران غذاهای تند محسوب می شود. فلفل چیلی خرد شده تند گیزیا از فلفل های با کیفیت تهیه شده و ادویه ای خالص و بدون هر گونه افزودنی است.

فلفل چیلی چیست؟

این گیاه که در آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می کند، به صورت پخته، خام، یا خشک، مصرف خوراکی و دارویی دارد. ماده اصلی این فلفل، کپسایسین نام دارد و در واقع همان عامل تندی فلفل است. مصرف روزانه ده گرم از این ماده، فواید زیادی برای بدن دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

فواید مصرف فلفل چیلی

مبارزه با التهاب، کاهش زخم معده، تقویت سیستم ایمنی، تسکین میگرن، کمک به درمان بیماری های قارچی، کمک به درمان سرماخوردگی و آنفولانزا، کاهش احتمال ابتلا به دیابت نوع دو، بهبود عملکردهای شناختی، تحریک رشد گلبول های قرمز، بهبود سلامت چشم، پیشگیری از سرطان، و سلامت پوست و مو، بخشی از فواید مصرف فلفل چیلی می باشد. همچنین این ماده غذایی تند و خوشمزه، منبعی غنی از ویتامین سی است. استفاده موضعی پماد تهیه شده از پودر فلفل چیلی، باعث تسکین درد مفاصل و روماتیسم و کاهش لکه های پوستی می شود. توجه داشته باشید که مانند هر ماده دیگری، مصرف بی رویه فلفل نیز می تواند مضراتی برای سلامتی به همراه داشته باشد. اگر مبتلا به بواسیر و هموروئید هستید یا از زخم معده رنج می برید، نباید فلفل و در کل مواد غذایی تند مصرف کنید. بهتر است مادران باردار و شیرده نیز از مصرف آن خودداری کنند. زیرا ممکن است معده نوزاد نتواند فلفلی که از طریق شیر مادر دریافت می کند را هضم نماید.

مشخصات

وزن 0.15 کیلوگرم
عنوان محصول

فلفل قرمز چیلی

برند

گیزیا gizzia

مدل

خرد شده

اصالت کالا

اصل

طبع

گرم

کشور مبدا برند

ترکیه

کشور سازنده

ترکیه

بسته بندی شده در

ایران

وزن

150 گرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

1سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

56/22403

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

بسته بندی دارای آسیاب مخصوص

ترکیبات

فلفل قرمز چیلی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فلفل چیلی خرد شده تند گیزیا”