عصاره گوشت گوساله الیت کارتن 25 عددی

195,000 تومان

خوشمزه و با کیفیت

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , برچسب: ,
برند الیت

توضیحات

عصاره گوشت گوساله الیت کارتن 25 عددی همراه و یاور آشپزهای حرفه ای و آماتور است. عصاره ای مقوی و خوشمزه که قابل استفاده در غذاهایی مانند سوپ یا خورشت می باشد. عصاره گوشت گوساله الیت کارتن 25 عددی محصولی است که از گوشت تازه گوساله تهیه شده و به صورت پودر درآمده است و بهوغذای شما مزه ای بهتر و قوامی بیشتر می دهد.

چرا عصاره گوشت الیت؟

چون تمام کارهایی را که باید برای تهیه یک عصاره خوشمزه و با کیفیت انجام دهید را الیت برایتان انجام داده است. فرآیند تهیه عصاره، زمان بر و نسبتا پر زحمت است. برای این کار باید گوشت را با انواع سبزیجات و ادویه جات به مدت چند ساعت بپزید، از صافی رد کنید، بسته بندی کنید و سپس در فریزر قرار دهید. به همین خاطر استفاده از عصاره آماده گزینه بهتری است. استفاده از عصاره سبب غلیظ شدن و قوام آمدن خورشت شده و طعم بهتری به آن می دهد. بهترین زمان برای اضافه کردن عصاره، چند دقیقه پیش از اتمام پخت می باشد. به ازای هر دو لیوان سوپ یا آب خورشت، ده گرم از عصاره را اضفه کنید و اجازه بدهید سه الی پنج دقیقه بجوشد.

آیا عصاره گوشت فاقد ارزش غذایی می باشد؟

از آنجاییکه برای تهیه انواع عصاره معمولا از گوشت و مرغ درجه دو استفاده می شود، برخی تصور می کنند که استفاده از این محصول اشتباه است. اما درجه دو بودن به معنای بی کیفیت بودن نیست بلکه از گوشتی برای تهیه عصاره استفاده می شود که قابل استفاده مستقیم نیست. به همین خاطر آن را به همراه مواد و افزودنی های مجاز و مخصوص دیگر می پزند و عصاره آن را به صورت پودر در می آورند. در فرآیند پودر کردن عصاره، تمام آب محصول کشیده می شود و این امر سبب می شود تا ماندگاری آن افزایش پیدا کند.

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
عنوان محصول

عصاره گوشت

برند

الیت elite

مدل

گوشت گوساله

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ترکیه

بسته بندی شده در

ایران

حجم

هر بسته 1 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

2سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

56/22403

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

ماندگاری طولانی، قوام دهنده، کمک به صرفه جویی در وقت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عصاره گوشت گوساله الیت کارتن 25 عددی”