دانه فلفل سیاه گیزیا

290,000 تومان

دانه فلفل سیاه خالص

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , برچسب:
لوگو برند گیزیا

توضیحات

دانه فلفل سیاه گیزیا ادویه ای خوشبو، خوشمزه، و مفید است. دانه فلفل سیاه گیزیا، در واقع از دانه های خشک شده فلفل سیاه تهیه شده است. گیاهی که بومی جنوب کشور هند می باشد اما در سراسر دنیا طرفدار دارد. با اینکه فلفل سیاه، به عنوان ادویه مورد مصرف قرار می گیرد، نباید از فواید آن برای سلامتی غافل شویم.

خواص فلفل سیاه

شاید بهبود میل جنسی و قدرت باروری در مردان را بتوانیم مهم ترین فایده این گیاه بدانیم. در واقع این موضوع سبب شده تا برخی به فلفل سیاه، لقب ادویه مردانه بدهند. اما به جز آن، این نوع فلفل دارای خواص کاهش علائم اعتیاد به نیکوتین، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، درمان عفونت، کاهش وزن، کاهش فشار خون، کاهش کلسترول خون، و سلامت دندان ها نیز می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از فلفل یا هر ماده غذایی دیگربرای درمان و از بین بردن علائم بیماری تنها در شرایط خفیف باید باشد و در موارد شدید احتیاج به دخالت پزشکی می باشد. اما برای موارد خفیف می توان در حین لذت بردن از مزه و بوی این ادویه، از سایر خواص آن نیز بهره مند شد. برای مثال می توان دندان درد خفیف را با استفاده از فلفل تسکین داد. همچنین مصرف منظم آن می تواند در جلوگیری از پوسیدگی دندان موثر باشد. یا اینکه فلفل سیاه به دلیل داشتن مقادیر مناسبی از پپیرین، به کاهش فشار خون بالا و کنترل آن کمک شایانی می کند اما در موارد شدید فشار خون باید تحت نظر پزشک، دارو مصرف کنید.

مضرات مصرف فلفل سیاه

مصرف بی رویه این ماده در مقادیر زیاد برای مادران باردار، خطر سقط را به همراه دارد. همچنین مادران شیرده نیز بهتر است از مصرف آن در زمان شیردهی خودداری کنند تا طعم شیرشان عوض نشود. همچنین افرادی که به فلفل یا ترکیبات آن حساسیت دارند نیز باید با احتیاط آن را مصرف کنند.

مشخصات

وزن 0.17 کیلوگرم
عنوان محصول

فلفل سیاه

برند

گیزیا gizzia

اصالت کالا

اصل

طبع

گرم

کشور مبدا برند

ترکیه

کشور سازنده

ترکیه

بسته بندی شده در

ایران

وزن

170گرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

1سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

56/22403

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

بسته بندی دارای آسیاب مخصوص

ترکیبات

دان فلفل سیاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانه فلفل سیاه گیزیا”