پودر پاپریکا دودی پیزارلا پا

218,000 تومان

خوش رنگ و خوشمزه

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , , برچسب: ,
پیزارلا پا pizzarella paa

توضیحات

پودر پاپریکا دودی پیزارلا پا یک نوع ادویه است که از فلفل قرمز تهیه می شود. پودر پاپریکا دودی پیزارلا پا از فلفل های قرمزی با کیفیتی درست شده اند که ابتدا با دقت انتخاب شده و سپس با دستگاه های دود دهنده، مزه و رایحه ای دودی و دلپذیر پیدا می کنند. خاستگاه این ادویه، کشور مجارستان است. پاپریکای مجارستان از هشت نوع فلفل مختلف تهیه می شود و جایگاه ویژه ای در آشپزی و فرهنگ این کشور دارد.

پاپریکا در انواع مختلفی تهیه می شود که مطلوب ذائقه های مختلف است. نوع دودی این ادویه برای علاقمندان به طعم و بوی غذاهای دودی فوق العاده است.

تهیه پاپریکا به روش خانگی کاری نسبتا آسان اما زمان بر است. همچنین ممکن است در حین کار به برخی از مواد این ادویه حساسیت نشان بدهید. بهترین کار برای تهیه پاپریکا دودی و در کل هر نوع ادویه ای، تهیه آن از فروشگاه های معتبر است.

موارد مصرف پاپریکا دودی

این ادویه جزو چاشنی هایی است که هم برای مزه عالی آن مورد استفاده قرار می گیرد و هم به خاطر رنگ زیبایی که به غذا می دهد طرفدار دارد. از پودر پاپریکا در غذاهای مختلفی استفاده می شود. برای مثال آن را روی سالاد می ریزند یا با سس سالاد ترکیب می کنند. کباب، سوپ، انواع خورش ها و خوراک ها، غذاهایی هستند که می توانید در تهیه آنها از این ادویه خوشمزه و پر خاصیت بهره ببرید. طبع گرم این چاشنی برای افرادی که طبع سرد دارند بسیار مفید است. اما اگر طبع گرمی دارید بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید زیرا ممکن است باعث بروز مشکلاتی نظیر بثورات جلدی، بالا رفتن فشار خون و افزایش ضربان قلب شود. استفاده معتدل از این ادویه نه تنها ضرری ندارد بلکه باعث فواید زیادی برای بدن است. یعنی با اضافه کردن آن به رژیم غذایی خود نه تنها از رنگ و مزه عالی آن برخوردار می شوید بلکه از فواید زیاد آن نیز بهره خواهید برد.

مشخصات

وزن 0.4 کیلوگرم
عنوان محصول

پاریکا

برند

پیزارلا پا

مدل

دودی

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ایتالیا

بسته بندی شده در

ایران

وزن

400 گرم

قابل استفاده در

انواع غذاها

تاریخ مصرف

حداقل یک سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

2671/ظ/34

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پودر پاپریکا دودی پیزارلا پا”