شما در حال مشاهده هستید تفاوت سس اچ پی قهوه ای با سس باربیکیو در چیست؟

تفاوت سس اچ پی قهوه ای با سس باربیکیو در چیست؟

  • نویسنده پست:
  • دسته‌بندی پست:مواد غذایی
  • دیدگاه‌های پست:0 دیدگاه
  • زمان مطالعه:زمان مطالعه: 1 دقیقه

خیر. البته هر دو حاوی مواد مشابهی مانند ملاس، سرکه و شکر هستند اما سس اچ پی حاوی تمرهندی، خرما و گوجه هم هست که همین موضوع آن را از سس باربیکیو متمایز می کند. اما از نظر بافت و رنگ سس قهوه ای و سس باربیکیو مشابه هستند و در خیلی از غذاها از هر کدام که میل دارید می توانید استفاده کنید.

برند اچ پی غیر از سس قهوه ای محصول دیگری هم دارد؟

بله. اچ پی در واقع یک برند است. اما به خاطر محصول معروفش یعنی سس قهوه ای گاهی به اشتباه تصور می شود اچ پی تنها نوعی سس است. سس اچ پی میوه ای، سس باربیکیو کلاسیک، سس باربیکیو عسلی و سس قهوه ای رژیمی از دیگر تولیدات برند اچ پی هستند.

سس میوه ای اچ پی یک سس قهوه ای ملایم رو به تند است که از ترکیب ظریف میوه های با کیفیت و ادویه تهیه شده است. سس میوه ای اچ پی مناسب صرف با انواع ساندویچ است.

سس باربیکیو کلاسیک طعمی دودی و اصیل دارد و مناسب انواع غذاهای گوشتی است.

سس باربیکیو عسلی اچ پی حاوی مقداری عسل است که مناسب ذائقه افرادیست که به مزه شیرین علاقه دارند.

سس قهوه ای رژیمی اچ پی محصولی کم نمک و کم شکر است که برای مبتلایان به فشار خون و دیابت یا افرادی که از رژیم غذایی پیروی می کنند تولید شده تا آنها نیز کنار بقیه اعضای خانواده و دوستان بتوانند از مزه غذای خود لذت ببرند.

موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اچ پی به طور مستمر در پی ارتقاء کیفیت محصولات خود است و در این راه گاهی دست به ایجاد تغییر در مواد اولیه محصولات خود می کند. پس همیشه هنگام خرید حتما برچسب روی محصول را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید