پودر زنجبیل پیزارلا پا کارتن 25 عددی

190,000 تومان

عطر و خوش طعم

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
  • ارسال رایگان
    اولین سفارش عمده
  • خرید عمده
  • ضمانت مرجوعی
دسته: , , برچسب: , ,
پیزارلا پا pizzarella paa

توضیحات

پودر زنجبیل پیزارلا پا کارتن 25 عددی محصولی مناسب رستوران ها و مشاغلی ست که با مواد غذایی سرو کار دارند. پودر زنجبیل، ادویه ای معطر و خوش مزه است که از ریشه گیاه زنجبیل تهیه می شود. این گیاه بومی جنوب شرقی آسیا، سابقه ای طولانی در استفاده به عنوان ادویه و گیاه دارویی دارد. از آنجاییکه زنجبیل دارای طیف وسیعی از مصارف دارد، پودر زنجبیل پیزارلا پا کارتن 25 عددی را به شما پیشنهاد می دهیم.

موارد استفاده از پودر زنجبیل

از این ماده می توان در انواع غذاها، از سوپ و خورش گرفته تا شیرینی و دسر استفاده کرد. مزه تند و گرم زنجبیل، طعمی عمیق و دلپذیر به غذا می دهد. همچنین می توانید از این محصول می توانید برای تهیه دمنوش استفاده کنید که یک نوشیدنی گرم و دلچسب است و برای هضم غذا، تسکین تهوع و سرماخوردگی مفید می باشد. علاوه بر مصرف خوراکی، در طب سنتی از این ادویه برای درمان بیماری های مختلف مانند آرتریت، درد عضلات، تهوع و سردرد استفاده می شود. توجه داشته باشید که طبع گیاه زنجبیل، گرم است و به همین خاطر اگر طبع گرمی دارید بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید تا دچار مشکلاتی مانند جوش و خارش نشوید.

از آنجا که خرید عمده یکی از روش های کاهش هزینه می باشد، تهیه این ادویه به صورت عمده را به شما پیشنهاد می کنیم تا به این طریق هم هزینه کمتری بپردازید و هم خیال تان تا مدت ها بابت داشتن ادویه راحت باشد. نگران نگهداری آن نیز نباشید. این محصول دارای تاریخ انقضای مناسبی ست که می توانید تا مدت ها آن را نگهداری و مصرف نمایید. کافیست آن را در ظروف دربسته بریزید تا از ورود هوا و رطوبت به داخل آن جلوگیری شود. با رعایت این نکات نیازی نیست نگران فساد یا از دست رفتن کیفیت پودر زنجبیل شوید.

مشخصات

وزن 0.4 کیلوگرم
عنوان محصول

پودر زنجبیل

برند

پیزارلا پا pizzarella paa

اصالت کالا

اصل

طبع

گرم

کشور مبدا برند

ایتالیا

بسته بندی شده در

ایران

وزن

400 گرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

1سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

2671/ظ/34

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

مناسب استفاده در غذا و نوشیدنی

ترکیبات

پودر زنجبیل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پودر زنجبیل پیزارلا پا کارتن 25 عددی”