پودر سرکه نمکی گیزیا 10 عددی

230,000 تومان

مناسب انواع خوراکی

موجود در انبار

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
لوگو برند گیزیا

توضیحات

پودر سرکه نمکی گیزیا کارتن 10 عددی نوعی چاشنی پودری ست که از ترکیب سرکه طبیعی و نمک تصفیه شده درست می شود. این طعم دهنده طعمی ترش و شور دارد که متناسب با ذائقه اصیل ایرانی می باشد.

از آنجایی که این طعم دهنده بسیار برای تهیه تنقلات گوناگون و سالم مناسب است، پودر سرکه نمکی گیزیا کارتن 10 عددی را به شما پیشنهاد می دهیم. از این محصول می توانید برای طع دهی به چیپس، پاپ کورن، سیب زمینی سرخ کرده، پیتزا، انواع سس، پودر سوخاری، و آجیل استفاده کنید. این طعم دهنده یک چاشنی طبیعی و خوشمزه است که می تواند طعم غذاهایتان را به طور قابل توجهی بهبود ببخشد. اگر به دنبال یک طعم دهنده جدید و هیجان انگیز هستید، حتما این محصول را امتحان کنید.

این چاشنی را می توانید به راحتی در منزل نیز تهیه کنید. برای این کار کافیست نمک و سرکه را به مقدار یکسان با هم ترکیب کنید و اجازه بدهید این مخلوط خشک شود. سپس آن را آسیاب کنید تا به صورت پودر دربیاید. این چاشنی را می توانید به مقدار دلخواه به خوراکی هایتان اضافه کنید. می توانید آن را قبل یا بعد از آماده شدن غذا و تنقلات به آن اضافه کنید. اگر می خواهید چاشنی شما طعم قوی تری داشته باشد ابتدا آن را در روغن یا کره آب شده حل کنید و سپس به غذا بیافزایید. این محصول برای طعم دهی به انواع گوشت، مرغ و ماهی نیز قابل استفاده می باشد.

برای نگهداری از این چاشنی کافیست آن را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم در ظروف دربسته قرار بدهید تا مدت ها کیفیت خود را حفظ کند. تاریخ انقضای مناسب این طعم دهنده اجازه می دهد بتوانید تا مدت ها آن را نگهداری و مصرف نمایید بی آنکه نگران فساد یا از دست رفتن کیفیت آن شوید.

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
عنوان محصول

طعم دهنده سرکه نمکی

برند

گیزیا gizzia

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ترکیه

بسته بندی شده در

ایران

وزن

1 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

1سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

56/22403

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پودر سرکه نمکی گیزیا 10 عددی”