ادویه جوجه کباب سیر و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7670"

مناسب انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,400 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:240,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه سیر و سبزیجات
برندپیزارلا پا pizzarella paa
اصالت کالااصل
رایحهدلنشین
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردطعم دهنده
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
ملاحظاتقابل استفاده در انواع غذا
ترکیباتسبزیجات و گیاهان معطر، پودر سیر
اطلاعات بیشتر

ادویه جوجه کباب سیر و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی از ادویه های جدید و خوشمزه ای ست که برند محبوب پیزارلا پا تولید و عرضه کرده است. ادویه جوجه کباب سیر و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی یک ادویه کاربردی برای صاحبین رستوران است. فرقی نمی کند غذای ایرانی سرو می کنید یا فست فود، در هر صورت این ادویه یک چاشنی پر مصرف برای شما خواهد بود. هم در تهیه غذاهای ایرانی مانند کباب و جوجه می توانید از آن استفاده کنید و هم در هنگام تهیه استیک و همبرگر. این ادویه خوشمزه ترکیبی از چندین گیاه خشک شده معطر و ادویه جات خوش طعم و خوشبو می باشد که قابل استفاده برای انواع غذا و به ویژه غذاهای گوشتی ست.


طریقه مصرف و نگهداری از ادویه سیر و سبزیجات

شما می توانید به هر صورت که می خواهید قبل از پخت و یا پس از آن از این ادویه برای مزه دار کردن انواع گوشت های سفید و قرمز استفاده کنید. برای نگهداری نیز می توانید این محصول را در ظرفی دربسته و در محیط خنک کابینت نگهداری کنید و در طولانی مدت از آن استفاده کنید بدون اینکه ذره‌ای از کیفیت آن کم شود. جنس بسته بندی ها به گونه ای است که اجازه نمی دهد هوای آزاد وارد بسته ادویه شود و رطوبت را از ادویه دور میکند و همین باعث می شود که ادویه در طولانی مدت همانند روز اول خوش عطر و خوش بو به حالت پودری نرم و یکدست باقی بماند.

خرید عمده مواد اولیه، راهی برای کاهش قیمت تمام شده محصول می باشد. فروشگاه اینترنتی دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، پخش محصولات برند پیزارلا پا ایتالیا را در داخل کشور بر عهده دارد. این محصولات را می توانید به صورت خرد و عمده سفارش دهید و وجه آن را پس از دریافت، به مامور پست بپردازید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند و شماره مجوز را می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

 

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده