زردچوبه پیزارلا پا 10 کیلویی

280,000 تومان

دارای خواص سلامتی و زیبایی

در انبار موجود نمی باشد

افزودن به علاقه‌مندی
افزودن به علاقه‌مندی
پیزارلا پا pizzarella paa

توضیحات

زردچوبه پیزارلا پا 10 کیلویی یکی دیگر ز ادویه های رستورانی این برند محبوب ایتالیایی می باشد. زردچوبه که به ادویه طلایی نیز معروف است، خواصی بی نظیر برای سلامتی و زیبایی دارد. به همین دلیل زردچوبه پیزارلا پا 10 کیلویی محصولی مناسب استفاده در همه جا از رستوران ها و عطاری ها تا در منازل است.

خواص زردچوبه

زردچوبه دارای ماده ای فعال به نام کورکومین می باشد. کورکومین یک ترکیب ضد التهاب و یک آنتی اکسیدان قوی است. پژوهش ها نشان داده اند که مصرف منظم زردچوبه می تواند خلق و خو را بهبود ببخشد و علائم افسردگی و اضطراب را کاهش دهد. همچنین به تقویت حافظه نیز کمک شایانی می کند. به همین خاطر ز این ادویه هم در پخت غذا استفاده می شود و هم در مکمل های دارویی. حتی از آن به صورت دم کرده و موضعی نیز می توانید استفاده کنید. این موارد که تنها بخش کوچکی از خواص بی نظیر زردچوبه می باشد، نشان می دهد که چرا باید این ادویه عالی را همیشه در دسترس داشته باشیم. خرید عمده سبب می شود مقدار بیشتری ادویه را با قیمت مناسب تر تهیه کنید. و چون این محصول قابل مصرف در انواع سوپ، خورش، سس، دیپ، و غذاهای پخته شده و نیز استفاده موضعی و نوشیدنی ست، خرید عمده آن به صرفه تر خواهد بود. تاریخ انقضای مناسب نیز سبب می شود نگران فاسد شدن یا از دست رفتن کیفیت آن نشوید.

دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، اقدام به بسته بندی و توزیع محصولات برند معتبر و محبوب پیزارلا پا در داخل ایران کرده است. شما از هر کجای کشور می توانید محصولات مورد نظرتان را در حجم های مختلف یک و ده کیلویی و نیز کارتن های بیست و پنج عددی سفارش دهید و طی هفت الی ده روز در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
عنوان محصول

زردچوبه

برند

پیزارلا پا pizzarella paa

اصالت کالا

اصل

کشور مبدا برند

ایتالیا

بسته بندی شده در

ایران

حجم

حداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)

وزن

هر کیسه 10 کیلوگرم

قابل استفاده در

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

تاریخ مصرف

2سال

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شماره مجوز

2671/ظ/34

نوع تصویر محصول

عکاسی شده در آتلیه دایاسنتر

ملاحظات

قابل مصرف به صورت خوراکی، دمنوش، و موضعی

ترکیبات

زردچوبه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “زردچوبه پیزارلا پا 10 کیلویی”