نمک دریا گیزیا

"DC7576"

مناسب مصرف خوراکی حاوی ید

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,190 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:119,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولنمک دریا
برندگیزا
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن1/5 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
پر شده درایران
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/23129
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
ضد باکتریبله
ملاحظاتحاوی ید
اطلاعات بیشتر

نمک دریا گیزیا محصولی است که هم برای پخت و پز و نمک سود کردن مواد غذایی استفاده می شود و هم برای درمان برخی بیماری ها و حتی در برخی لوازم آرایش کاربرد دارد. نمک دریا گیزیا از تبخیر آب دریا یا دریاچه های آب شور به دست می آید و محصولی طبیعی می باشد.

خواص نمک دریا

نمک دریا سرشار از مواد عدنی مانند منیزیم، کلسیم، پتاسیم و روی می باشد. خاصیت ضد التهابی آن سبب شده تا روش طبیعی مناسبی برای رفع مشکلات پوستی نظیر خشکی و اگزما باشد. همچنین از دیرباز از نمک دریا برای پاکسازی پوست استفاده می شده است. زیرا مانند یک اسکراب عمل می کند و سلول های مرده پوست را بر می دارد و سبب می شود تا پوست، نرم تر و روشن تر شود. همچنین این نمک می تواند آکنه را کاهش دهد. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از نمک دریا سبب ایجاد التهاب در پوست خواهد شد. همچنین متوجه باشید که این محصول حاوی سدیم می باشد و نباید به دلیل خواص آن، در مصرفش زیاده روی کنید.

چرا از نمک دریا گیزیا استفاده کنیم؟

این محصول حاوی ید است و بنابراین برای مصرف خوراکی مناسب است. ادویه ای خوشمزه و پر خاصیت است که در انواع غذا قابل استفاده می باشد. نمک گیزیا کاملا بهداشتی و غنی شده با ید است و شما می توانید آن را برای انواع مصارف خوراکی و بهداشتی و زیبایی مصرف کنید. استفاده از نمک دریا روشی مناسب برای ضدعفونی کردن انواع میوه و سبزیجات می باشد. این محصول دارای ناخالصی هایی نیز می باشد که البته طی فرآیند تصفیه مقدار زیادی از آنها از بین می رود. این نمک دارای نوعی شوری پنهان است یعنی در هنگام مصرف شما فرقی را میان مزه آن با طعم نمک طعام معمولی احساس نخواهید کرد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده