ادویه های سوخاری پکیج 5تایی نمایش بزرگتر

ادویه های سوخاری پکیج 5تایی

"DC7563"

مرینیت نرمال و اسپایسی و استریپس، کاور نرمال و اسپایسی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 6,650 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:710,000 تومان

تخفیف:45,000 تومان


پرداخت شما:665,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپکیج ادویه های سوخاری
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلشامل مرینیت نرمال، اسپایسی، فیله استریپس و پودر کاور نرمال و اسپایسی
تعداد در بسته5
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
وزن2.5 کیلو
قابل استفاده درتهیه انواع سوخاری
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایتهیه سوخاری در منزل
اطلاعات بیشتر

ادویه های سوخاری پکیج 5 تایی همان محصولی است که از یک خرید عالی و با صرفه انتظار دارید. شما با تهیه این پکیج، دارای یک بسته ادویه سوخاری نرمال و یک بسته ادویه سوخاری اسپایسی جهت مزهدار کردن مرغ و سایر غذاهای سوخاری، ادویه مخصوص برای فیله سوخاری، و کاور مرغ سوخاری در دو طعم نرمال و اسپایسی می شوید. با ادویه های سوخاری پکیج 5 تایی شما می توانید یک غذا را با مزه های گوناگون تهیه کنید و اینطوری هر نفر می تواند غذای دلخواهش را میل کند. از آنجاییکه غذاهای سوخاری به ویژه مرغ و فیله بسیار مورد استقبال قرار می گیرند، داشتن ادویه و پودر کاور سوخاری از واجبات هر آشپزخانه به حساب می آید. ممکن است در خانواده شما یک نفر طرفدار غذاهای تند باشد در حالیکه دیگران علاقه ای به آن نداشته باشند. با این پکیج هر نفر صاحب غذای مورد علاقه اش خواهد شد. استفاده آسان از این محصول باعث می شود بتوانید انواع سوخاری را در منزل اما با کیفیت رستورانی تهیه کنید و از مزه آن لذت ببرید. به خصوص مادرانی که نگران کیفیت غذای فرزندشان هستند می توانند با این محصول هم از سلامت غذا مطمئن شوند و هم خوراکی مورد علاقه فرزندشان را تهیه کنند.

هر کدام از ادویه های این پکیج، در بسته بندی نیم کیلویی قرار دارد. یعنی شما صاحب 2.5 کیلو ادویه سوخاری خواهید شد. این محصولات دارای تاریخ انقضای طولانی هستند و نیازی نیست نگران فاسد شدن یا از دست رفتن کیفیت آنها باشید.

فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، پخش محصولات برند ایتالیایی پیزارلا پا ایتالیا را در داخل کشور بر عهده دارد. تمام محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید داخل سایت مشاهده کنید. در هر کجای کشور که هستید می توانید برای سفارش این پکیج پنج تایی و سایر محصولات این برند معتبر، به دایاسنتر مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده