قهوه ترک مهمت افندی 12 تایی نمایش بزرگتر

قهوه ترک مهمت افندی 12 تایی

"DC7172"

12 ساشه 6 گرمی قهوه ترک اعلا

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,250 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:125,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولقهوه
برندمهمت افندی mehmet efendi
مدلترک
اصالتاورجینال
رایحهدارد
تعداد در بسته12 عدد
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
حجمهر بسته 6 گرم
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز۲۱/۱۷۹۰۰
مناسب برایمنزل و محل کار
ملاحظاتصد درصد عربیکا
اطلاعات بیشتر

قهوه ترک مهمت افندی 12 تایی محصولی عالی برای منزل و محل کار و حتی مسافرت است. قهوه ترک نامی است که به نوعی قهوه اطلاق می شود که فنون تهیه و دم کردن آن را ترک ها ابداع کرده اند. قهوه ترک مهمت افندی، مزه، کف، رایحه، روش دم کردن و روش سرو منحصر به فردی دارد. در واقع می توانیم بگوییم که قهوه ترک، هویت و سنت خاص خود را دارد. قهوه ترک مهمت افندی 12 تایی از دانه های قهوه عربیکای با کیفیت محصول آمریکای مرکزی و جنوبی تهیه می شود. دانه های قهوه ترک، مخلوط، با دقت برشته و سپس بسیار ریز آسیاب می شوند.

شیوه مصرف قهوه ترک مهمت افندی 12 تایی

هر ساشه از این قهوه، حاوی 72 گرم قهوه آسیاب شده اعلا است. برای تهیه قهوه، هر ساشه را درون 65 میلی لیتر آب بریزید. اگر تمایل به قهوه شیرین دارید، پس از یکی دو دقیقه، مقدار مورد نظر از شکر را به آن اضافه کنید. در غیر این صورت بدون اضافه کردن شکر، اندکی حرارت قهوه جوش را بالا ببرید. سه الی چهار دقیقه صبر کنید تا پودر قهوه به طور کامل درون آب حل شود. سپس حرارت گاز را کم کنید و منتظر ظاهر شدن اولین حباب روی قهوه شوید. پس از دیدن حباب، قهوه جوش را از روی حرارت بردارید. چند دقیقه صبر کنید تا تفاله قهوه ته نشین شود. قهوه شما آماده است. نوش جان!

نکات دم کردن قهوه ترک مهمت افندی

نکته مهم در رابطه با قهوه ترک مهمت افندی این است که قهوه در حین دم کردن باید به جوش بیاید. قهوه ریز آسیاب شده روی حرارت کم به آرامی به جوش می آید. هر فنجان از قهوه ترک مهمت افندی حاوی 60 میل کافئین است. کافئین علی رغم خاصیت نشاط آوری که دارد ممکن است در برخی از افراد باعث بالا رفتن ضربان قلب شود. بنابراین بهتر است در مصرف قهوه ترک زیاده روی نکرده و به روزی یک الی دو فنجان بسنده کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات