ترشی انبه مخلوط در روغن احمد نمایش بزرگتر

ترشی انبه مخلوط در روغن احمد

"DC7169"

سرشار از آنتی اکسیدان

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,450 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:245,000 تومان

احمد فودز Ahmed foods

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولترشی انبه
برنداحمد ahmed foods
مدلمخلوط روغنی
رایحهدارد
حاوی ویتامینبله
کشور مبدا برندپاکستان
کشور سازندهپاکستان
حجم1 کیلو
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
مناسب برایصرف با انواع غذا
طعمنسبتا تند
اطلاعات بیشتر

ترشی انبه مخلوط در روغن احمد مزه ای تند دارد که تا حدودی زبان را می گزد. اما پس از گذشت چند ثانیه، مزه بی نظیر این ترشی است که در دهانتان پخش می شود. ترشی انبه مخلوط در روغن احمد محصول خوشمزه کشور پاکستان با استفاده از ادویه سنتی و روغن خوراکی تهیه می شود. این ترشی حاوی تکه های برش خورده انبه تازه و ادویه جات و مواد نگهدارنده است.

ترشی انبه مخلوط در روغن احمد را با چه غذاهایی مصرف کنیم

بهتر است این ترشی را به همراه غذای اصلی مانند برنج، گوشت و سبزیجات استفاده کنید تا هم تندی ترشی کمتر شود و هم مزه غذایتان را دلپذیرتر کند. در هنگام مصرف نیازی نیست که نگران روغن ترشی انبه باشید. کافیست پیش از مصرف روغن اضافی را خارج کنید. چون انبه موجود در ترشی انبه مخلوط احمد به صورت تکه های برش خورده است، روغن زیادی را جذب نمی کند و شما به راحتی با کمک قاشق یا چنگال می توانید ترشی خود را از ظرف اصلی خارج کنید و از مزه آن لذت ببرید.

طرز نگهداری ترشی انبه مخلوط در روغن احمد

ترشی انبه مخلوط در روغن احمد خود دارای مواد نگهدارنده است که به شما اجازه می دهد به مدت طولانی آن را داشته باشید. ترشی انبه احمد در بسته بندی های یک کیلویی در بازار موجود است و با توجه به مقدار نسبتا زیادی که دارد، مصرف آن طول می کشد. اما نگران نباشید. تنها ظرف ترشی را در مکانی خشک و خنک بگذارید. حتی برای نگهداری ترشی انبه به یخچال نیز نیازی ندارید. دمایی در حدود 12 تا 18 درجه سانتی گراد، دمای مطلوبی برای نگهداری ترشی انبه مخلوط احمد است. توجه داشته باشید که مصرف زیاد این ترشی برای کسانی که نسبت به ادویه های تند حساسیت دارند ممکن است باعث دل درد شود. بنابراین از مصرف زیاد این ترشی پرهیز کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات