چای زنجبیلی علی تی 30 عددی نمایش بزرگتر

چای زنجبیلی علی تی 30 عددی

"DC5397"

Alitea ginger tea 30 PCS

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 3,100 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:310,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
  • شیر چای
  • برند: Alitea
  • با طعم زنجبیل
  • محصول مالزی
  • حاوی 30 عدد ساشه
  • وزن هر ساشه 20 گرم
  • محتوی شکر، خامه، پودر شیر، مالتودکسترین، پودر چای فوری، پودر زنجبیل
  • تاریخ مصرف حداقل یک ساله
  • دارای مجوز از سازمان بهداشت وغذا و دارو
  • کد بهداشت: 22444048828109026363
اطلاعات بیشتر

چای زنجبیلی علی تی محصولیست با کیفیت بالا و طعمی بینظیر که می تواند لذتی بسیار زیادی برای شما داشته باشد و زینت بخش میز های عصرانه و محافل دوستانه شما باشد. ترکیب  این چای بسیار منحصر بفرد بوده و ناخداگاه شما را به یاد طعم های نوشیدنی های آسیای شرقی و هندوستان می اندازد. شیر چای علی تی با طعم زنجبیل نوشیدنی است که علاوه بر طعم دلنشینی که دارد خاصیت دارویی نیز دارد. بطور کلی شیر چای علی تی زنجبیلی نوشیدنی گرمیست که طبعی گرم دارد و بسیار خوشمزه است این نوشیدنی برای نخستین بار از کشور هند و سپس پاکستان در سراسر دنیا پخش شد پس از هند و پاکستان انگلستان قطب دیگر این نوشیدنی بسیار خوشمزه بحساب می آید. زنجبیل در ترکیب نوشیدنی ها و غذاهای مردم کشور های آسیا خصوصا شرق آسیا نقش بسیار مهمی دارد.


خواص زنجبیل در شیر چای زنجبیلی علی تی


زنجبیل یکی از پر خاصیت ترین ادویه ها بشمار میرود. زنجبیل در واقع در دسته ریشه ها حساب میشود و برای بسیاری از بیماری ها و حتی جلوگیری از ابتلا به بیماری ها بسار مناسب و کار آمد است. زنجبیل موجود در این چای زنجبیل خاصیت ضد سرطانی داشته و برای بدن بسیار مفید است. استفاده از چای زنجبیلی بسیار آسان است میتوانید با شیر گرم و یا آب جوش مخلوط کرده و میل نمایید.

طعم بینظیر شیر چای میتواند یکی از متنوع ترین و جالب ترین تغییراتی باشد که در چای ساده و معمولی میتوان ایجاد کرد. اما این تغییرات و این نوع از نوشیدنی دارای تاریخچه ای بسیار قدیمی میباشد. همانگونه که میدانید هندوستان سالها توسط انگلستان اداره میشده و مستعمره این کشور بوده است بنا بر این عادات و غذا ها و نوشیدنی ها و همچنین زبان هندی ها با انگلیس ها با یکدیگر ترکیب شدند اما در این بین هندی ها بودند که ناچار به طبعیت از انگلیس ها شده و به روش آنها عادات و سنت های خود را به گونه ای تغییر دادند. در این بین انگلیس ها یکی از خوش طعم ترین نوشیدنی های هندی ها را با خود به کشورشان بردند و آن چیزی نبود بجز شیر چای. این نوشیدنی گرم و خوش طعم علاوه بر طعم بینظیری که دارد در بین هندو ها به نوعی یک نوشیدنی با تفکر پزشکی بوده است. همانطور که میدانید نوشیدن چای به تنهایی میتواند باعث کم خونی شود خصوصا برای بانوان که به خاطر فیزیکشان خون زیادی از دست میدهند. اما ترکیب شیر با چای کاری بسیار هوشمندانه بوده که در چای زنجبیلی علی تی انجام شده و این خاصیت منفی چای را بخوبی خنثی کرده. حال آن که در کنار شیر چای بخواهید طعم تند و تیز زنجبیل را نیز مزه مزه کنید میتواند این نوشیدنی را به یک نوشیدنی بهشتی و بی نظیر و فوق العاده خوش مزه کند. این نوشیدنی در شب های سرد زمستان میتواند از درون بدن شما را گرم نگه دارد و برای گلو درد بسیار مفید است.

 زنجبیل چیست ؟ زنبیل ریشه گیاهی از خانواده زینگیبر آفیسیال است. معمولا در آشپزی و در بسیاری از غذاهای  و آسیایی دارو های گیاهی به کار می رود زنجبیل از شاخه کورکومین است این ریشه معمولا برای درمان مشکلات روده و معده مفید و غذایی عالی برای افرادی که رژیم بدون لکتین دارند به حساب خواهد آمد. زنجبیل در بسیاری از مواقع ممکن است به عنوان مسکن و به عنوان درمانی برای اختلالات و بیماری ها که موجب از بین رفتن سلامتی هستند  مورد استفاده قرار گیرد و زنجبیل اثرات ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد. یکی دیگر از خواص زنجبیل خاصیت ضد درد بودن آن است. زنجبیل ممکن است به طور متوسط درد ماهیچه ای ناشی از ورزش های مقاومتی و دویدن طولانی را کاهش دهد. زنجبیل به اندازه دیکلوفناک درد را کاهش میدهد. زنجبیل در کاهش شدت درد موثرتر از داروی بی اثر است. به همین دلیل است که عموما از این ریشه معجزه آسا برای کاهش درد قاعدگی استفاده میکنند. زنجبیل برای آرتروز بسیار عالی عمل میکند. برخی تحقیقات نشان می دهند زنجبیل تاثیر آرتروز را بهبود می بخشد در حالی که مطالعات دیگر نشان می دهند زنجبیل تنها در طول اولین درمان موثر است بنابراین تحقیقات بیشتری برای تعیین واقعیت لازم است. تاثیر زنجبیل بر درمان و یا بهبود حملات آسم و آلرژی بسیار قابل توجه است. زنجبیل به اگزما نیز کمک شایانی میکند چرا که در ترکیبات این ریشه بسیار بینظیر و منحصر بفرد ماده ای به نام شوگاول یافت شده که میتواند در درمان اگزما و التهابات ناشی از بیماری پوستی بسیار موثر باشد. زنجبیل پروستاگلادین را در پوشش شکم بالا می برد  و در بیماران مبتلا به آرتروز که مدت ها از مشکلات شکمی رنج می برند  زنجبیل پوشش شکمی را با جلوگیری از رشد هلیکوباکترپیلوری از طریق کاهش ترشح اسید معده کاهش می دهد. زنجبیل میتواند استفراغ و حالت تهوع را برطرف سازد. زنجبیل از فعالیت بیش از حد اعصاب جلوگیری و با ممانعت از عملکرد سروتونین در بخش گوارشی و حالت تهوع و  استفراغ ایجاد می کند و زنجبیل مسکنی غیر دارویی موثر برای بیماری صبحگاهی در دوران بارداری است. زنجبیل به حالت تهوع و استفراغ ناشی از عوارض جانبی شیمی درمانی کمک می کند. روغن زنجبیل از کبد در برابر بیماری کبد چرب غیر الکلی و بیماری های متابولیک مرتبط با رژیم چربی بالا در موش های چاق محافظت می کند، درمان با زنجبیل به کاهش فروکتوز و چربی های اشباع شده کبد و تری گلیسرید بالا در موش های صحرایی با عمل کردن از طریق سنسور کربوهیدرات عمل می کند. بطور کلی زنجبیل برای بسیاری از بیماری ها مفید است پس اگر این ریشه جادویی را در برنامه غذایی و یا نوشیدنی های خود مانند چای زنجبیلی بگنجانید میتوانید به بهبود وضعیت سلامتی جسمی خود کمک بسیار بزرگی کنید و از بدنتان در مقابل بیماریهای گوناگون مراقبت کنید. زنجبیل میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند به همین دلیل برای بیماری هایی که مستقیما بر سیستم ایمنی تاثیر میگذارند بسیار مفید است.

خواص خوردن چای زنجبیلی علی تی با عسل

چای زنجبیلی علی تی یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی های گرمی است که شما می توانید هم به عنوان یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه در شب های سرد پاییز و زمستان از آن استفاده کنید و هم به عنوان دارویی برای سلامتی و افزایش ایمنی و تقویت سیستم دفاعی بدن از آن استفاده کنید اما جالب است بدانید که نوشیدن یک فنجان چای زنجبیلی ساشه ای علی تی به همراه یک قاشق عسل هم می تواند مزه این چای زنجبیلی را بسیار بسیار خوشمزه تر و لذیذ تر کند و هم می تواند خواص شگفت انگیزی را برای بدن شما داشته باشد در ادامه این مطلب به خواص چای زنجبیلی به همراه عسل اشاره خواهیم کرد تا بدانید که می توانید این چای علی تی خوشمزه را که خواص بسیاری دارد با یک قاشق عسل به بمب ای از خاصیت های خوب و مفید برای بدن تبدیل کنید اولین چیزی که در مورد این ترکیب رویایی و بهشتی باید بدانید این است که ترکیب چای زنجبیلی به همراه عسل بسیار نیرو بخش بوده و به عنوان یک معجون انرژی زا و مفید در سراسر دنیا شناخته شده است دومین خاصیت بسیار شگفت انگیز علی تی زنجبیلی و عسل این است که برای جلوگیری از مشکلات دندان ها و همچنین برای رفع باکتری ها و میکروب هایی که در دستگاه گوارش رشد میکنند بسیار مناسب است و می تواند برای از بین بردن باکتری و زخم های معده و روده و همچنین برای بهبود و درمان عفونت های دستگاه گوارش بسیار مفید باشد جالب است بدانید که اگر چشم شما نیز عفونتی داشته باشد خوردن این نوشیدنی می‌تواند به برطرف شدن عفونت چشمتان نیز کمک بسیار زیادی کند این ترکیب خاصیت ضد التهابی بسیار زیادی دارد اگر یک فنجان علی تی زنجبیلی را به همراه یک قاشق عسل طبیعی نوش جان کنید می توانید به بدن کمک کنید تا به واسطه آنتی بیوتیک هایی که در ترکیب عسل و زنجبیل وجود دارد به درمان و از بین بردن عفونت ها و برطرف کردن التهابات کمک بسیار زیادی کند اگر مشکلات مفصلی دارید و درد زانو و استخوانها امان تان را بریده بهتر است که نوشیدن چای زنجبیلی با عسل را خصوصاً از برند علی تی که کیفیت بالایی دارد در برنامه غذایی و روزانه خود قرار دهید تا دردتان کاهش یابد همچنین دختر خانم های عزیز و بانوان محترم برای کاهش درد قاعدگی خود می توانند یک فنجان گرم از این چای زنجبیل به همراه عسل را نوش جان کنند تا با گرم کردن اندام های درونی بدن و به خاطر خواص عسل و زنجبیل درد کاهش یابد. این دو ماده شگفت انگیز هر کدام به تنهایی بی نظیر هستند اما اینکه هر دو در کنار هم بتوانند چنین خاص فوق العاده‌ای داشته باشند بسیار جالب است و دانستن این مطالب برای تان بسیار کاربردی خواهد بود.

طرز تهیه چای زنجبیلی

در فصل های مختلف سال بنا به تغییر دما بدن ما ممکن است دچار سرماخوردگی بشود و یا حتی به این دلیل که ایمنی بدن پایین می آید ممکن است که بدن بیماری های مختلفی را تجربه کند اما با نوشیدن یک لیوان چای زنجبیلی شما می توانید ایمنی بدن خود را بالا ببرید تا بتوانید در برابر بیماری های مختلف مقاوم باشید و همچنین بتوانید سرماخوردگی خود را درمان کنید. و ما در این مطلب قصد داریم به شما آموزش بدهیم که چگونه می توانید چای زنجبیلی را تولید کنید و از مزه بینظیر آن لذت ببرید. برای داشتن مقداری چای زنجبیل بی نظیر و خوشمزه و شفابخش نیاز دارید که پنج سانتیمتر ریشه تازه زنجبیل به همراه 4 فنجان آب و مقدار دلخواه عسل و لیمو داشته باشید سعی کنید تمامی مواد از مواد تازه باشد عطر و طعم فوق‌العاده ای به چای زنجبیلی بدهد پوست زنجبیل ها را کاملاً بکنید این را می توانید با روش تراشیدن پوست با لبه چاقو انجام دهیم حالا زنجبیل پوست کنده شده را به صورت ورقه های بسیار نازک برش دهید و کنار بگذارید اکنون ظرفی حاوی آب روی حرارت قرار دهید تا کاملا به جوش بیاید و زمانی که آب کاملاً به جوش آمد ورقه های زنجبیل را به آن اضافه کنید و درب ظرف را کاملا ببندید و اجازه دهید که با حرارت کم حدوداً 15 تا 20 دقیقه ورقه های نازک زنجبیل درون آب بجوشند پس از گذشت 15 تا 20 دقیقه چای زنجبیلی شما آماده است نکته طلایی که در اینجا وجود دارد این است که چای را چگونه کاملاً دم کنیم اگر شما درب چای را بگذارید و اجازه دهید که دم بکشد به مدت 15 تا 20 دقیقه ممکن است هوا از قسمت های مختلف اطراف درب ظرف مورد نظرتان خارج شود و نتوانید چای را به خوبی دم کنید برای جلوگیری از این کار مقداری پارچه را بردارید درب ظرف را در داخل پارچه بپیچید و مانند دم کن از آن استفاده کنید و آن را کاملاً روی درب ظرف حاوی چای زنجبیلی بگذارید حالا می توانید یک صافی روی یک لیوان بگذارید و چای زنجبیلی خوشمزه را از صافی رد کنید تا تکه های زنجبیل داخل توری باقی بمانند و داخل لیوان نریزند حالا مقداری عسل و یک تکه نبات به آن اضافه کنید سپس با استفاده از یک برش لیمو در داخل چای زنجبیل آن را نوش جان کنید اما ممکن است که شما به صورت دائمی همه این مواد را در دسترس نداشته باشید تا بتوانید هر زمان که می خواهید چای زنجبیلی مورد نظر خود را درست کنید اما خواص چای زنجبیلی علی تی کمتر از چای زنجبیلی که خودتان درست میکنید نیست چرا که این برند از محصولات و مواد اولیه بسیار تازه برای تولید محصولات خود استفاده می کند پس میتوانید به جای آنکه خودتان مشغول درست کردن چنین نوشیدنی گرم فوق العاده خوشمزه شوید از طعم بی نظیر چای زنجبیلی علی تی استفاده کنید که هم سریعتر درست میشود و هم مزه قوی دارد که می تواند سرماخوردگی را در کمترین زمان ممکن بهتر کند و کاملاً برطرف کنند.

خوردن زنجبیل برای چه افرادی مضر است

همانطور که می دانید زنجبیل از بهترین و مرغوبترین ریشه ها در سراسر دنیا می باشد که سالهاست همه مردم در سراسر کشور ها خواص بی نظیر آن را برای درمان بیماری های مختلف و همچنین برای از بین بردن آسیب هایی که وارد به بدن می شوند را می شناسند. ما در مطالب قبلی به خواص زنجبیل برای پوست و قسمت های مختلف بدن اشاره کردیم و توصیه کردیم که همین افراد از این خصوصیات بی نظیر با استفاده از یک فنجان چایی زنجبیلی علی تی این خصوصیات مثبت را به بدن خود منتقل کنند اما در این بین افرادی نیز هستند که نمی توانند از زنجبیل استفاده کنند و در این مطلب قصد داریم بیان کنیم که چه افرادی بهتر است از زنجبیل استفاده نکنند و یا اینکه افرادی بهتر است که کمتر از این ریشه جادویی برای غذاها و همچنین برای بدن خود استفاده کنند. و اما به سراغ افرادی میرویم که از نوش جان کردن طعم بینظیر و بهشتی چای علی تی زنجبیلی محروم هستند اگر شما دچار بیماری سنگ کلیه هستید و یا این که کلیه ای سنگ ساز دارید بهتر است که قبل از چشیدن خوراکی که در داخل آن از زنجبیل استفاده شده است با پزشک خود مشورت کنید و این مسئله را با ایشان در میان بگذارید. مصرف خودسرانه زنجبیل برای چنین افرادی میتواند مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد کند که به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود همچنین مشکل دیگری که وجود دارد این است که افرادی نیز که از داروهای رقیق کننده خون استفاده میکنند بهتر است که از مصرف زنجبیل خود داری کنند چرا که ممکن است باعث شود خون بیش از اندازه رقیق بشود. به کودکان زیر 2 سال نباید به هیچ عنوان زنجبیل داد چرا که به دلیل تندی بیش از حد این محصول استفاده از آن برای این گروه سنی چندان خوشایند نخواهد بود و البته در نظر داشته باشید که خانم هایی که باردار هستند نیز بهتر است از مصرف زنجبیل خوددداری کنند. استفاده از این محصول برای این افراد چندان مناسب نیست اما باز هم با در نظر گرفتن دستور پزشک میتوان در هر شرایطی که نیاز بود از چای علی تی خواص زنجبیل را به بهترین شکل ممکن به بدن برسانید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

طعم گرم و عالی

طعم چای زنجبیلی علی تی بسیار خامه ای است و زنجبیل طبع گرم و دلچسبی به این چای داده