دانه قهوه لاوازا Qualita oro یک کیلویی نمایش بزرگتر

دانه قهوه لاوازا طلایی کوالیتا اورو یک کیلویی

"DC5083"

دارای ترکیب فوق العاده ۱۰۰ درصد عربیکا

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 5,190 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:519,000 تومان

لاوازا LAVAZZA

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
  • قهوه

  • برند: لاوازا Lavazza

  • مدل: Quality Oro

  • بسته 1 کیلویی

  • رست متوسط

  • رایحه فوق العاده قهوه

  • 100 درصد عربیکا

  • شماره پروانه بهداشت ۵۶۲۳۳۷۵۸۸۹

اطلاعات بیشتر

دانه قهوه لاوازا Qualita Oro یک کیلویی

دارای ترکیب فوق العاده ۱۰۰ درصد عربیکا

انتخاب قهوه خوب، مهمترین عامل در تجربه هیجان انگیز نوشیدن یک فنجان اسپرسو ملایم، شیرین و خوش عطر می باشد، کوالیتا اورو می تواند همان انتخاب درست باشدوعطر بوی آن برای شما خاطر انگیز می باشد.
لاوازا قهوه کوالیتا اورو را در بسته بندی متفاوت برای دوستداران اسپرسو آماده کرده است! البته مدل قوطی این نوع برای درست کردن موکا تولید شده است!
در کل، در تمام مدل کپسولی قهوه های لاوازا ، هر کپسول حاوی مقدار 7/5 گرم پودر قهوه است که مقدار ایده آل برای دم کردن یک اسپرسو خوشمزه می باشد و عطر و بوی آن شبیه ترکیبی از پوست پرتقال و شکلات است.روست (برشتگی یا بودادگی قهوه) بصورت مدیوم (متوسط) دارای ترکیب فوق العاده ۱۰۰ درصد عربیکا می باشد که مناسب برای استفاده در تمام روش های دم کردن می باشد .(موکاپات و اسپرسوساز خانگی و صنعتی و فرانسه ساز های برقی و فرنچ پرس و…)

قهوه لاوازا

شاید بتوان بدون تردید گفت امروزه کمتر دوستدار قهوه ای در جهان باشد که که از قهوه های برند لاوازا استفاده نکرده باشد یا لااقل با آن آشنایی نداشته باشد.
اگر بخواهیم توضیح مختصر در مورد قهوه های لاوازا بدهیم می توان قهوه های لاوازا را در 4 گروه زیر دسته بندی کرد.

طعم و عطروبو

درجه رست

نحوه دم آوری

نوع قهوه های ترکیبی



درجه رست قهوه لاوازا

همانطور که بر روی قهوه های لاوازا درج شده است همه قهوه لاوازا دارای درجه رست بین 1 تا 10 یعنی از درجه رست لایت، مدیوم لایت، مدیوم، مدیوم دارک و دارک می باشند.

معرفی برند لاوازا

لاوازا یک شرکت ایتالیایی تولید کنندهٔ قهوه است که در سال ۱۸۹۵ توسط لویجی لاوازا در شهر تورین ایتالیا تأسیس شده‌است. وی در ابتدا این شرکت را به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی تأسیس کرد و سپس در سال ۱۹۲۷ آن را به عنوان شرکت ‎Luigi Lavazza S.p.A.‎ ثبت کرد.

کمپانی لاوازا بیش از یک قرن است که مشغول به فعالیت در حوزه قهوه می باشد و با اینکه در ایتالیا اصلا گونه ی درخت قهوه وجود ندارد.
اما لاوازا از ابتدای ورود خود به این صنعت پرطرفدار خیلی زود با هوشیاری تمام توانست به سلیقه های مشتری های خود پی ببرد و با ترکیب دانه قهوه های مختلف با یکدیگر  به جایگاه بالایی در صنعت قهوه دست پیدا کند .
لاوازا قهوه را از سراسر جهان ازجمله برزیل، کلمبیا، گواتمالا، کاستاریکا، هندوراس، اوگاندا، اندونزی، ایالات‌متحده و مکزیک وارد می‌کند و از ترکیب آن‌ها برای تولید محصولات بی‌نظیرش سود می‌برد.همچنین کمپانی لاوازا در بیش از ۹۰کشور دنیا حضوری پر رنگ دارد.
کمپانی لاوازا هنوز هم مرکز فعالییت هایش در شهر تورین (شهری که در آن تاسیس شد) می باشد و توسط نسل چهارم خانواده لاوازا اداره می شود.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات