کورن فلکس اسپشیال کی میوه های قرمز Kellogg's special K

"DC4617"

منبع غنی از انواع ویتامین، آنتی اکسیدان وزن 400 گرم

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:185,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
  • کورن فلکس

  • برند: کلوگز

  • مدل: اسپشیال کی

  • محصول ترکیه

  • وزن 400 گرم

  • نوع کلاسیک با میوه ای قرمز

  • منبع غنی از انواع ویتامین، آنتی اکسیدان، مواد معدنی و پروتیین

  • مناسب برای صبحانه و میان وعده به همراه شیر یا به تنهایی

  • پکیجینگ پاکتی

  • شماره پروانه بهداشت ۶۳۵۲۴۱

  • تاریخ مصرف حداقل 6 ماهه

اطلاعات بیشتر

کورن فلکس از اواخر قرن نوزدهم وارد برنامه غذایی کسانی شد که اهل گوشت خوردن نبودند و به اصطلاح، سبزی خواربودند. آمریکا، کشورهای اروپای شمالی و روسیه جزو اولین کشورهایی بودند که این محصول را به صورت بسته بندی شده به تولید انبوه رساندند و در اختیار مردم کشورشان قرار دادند. کورن فلکس کلاگز اسپشیال کی حاوی میوه های خشک قرمز شامل توت فرنگی و رد بری وحشی  می باشد. کورن فلکس کلاگز اسپشیال کی مزه ای تقریباً ملس مانند دارد .

ویژگی ها:

  • کرن فلکس میوه های قرمز اسپشیال کی  حاوی میوه های خشک شده قرمز و حاوی دانه گندم سبوس دار، فیبر گندم، عصاره مالت، شکر قهوه ای، طعم دهنده طبیعی، سبوس گندم و مقدار کمی نمک است.
  •  کلاگز حاوی انواع ویتامین از جمله انواع ویتامین B، ویتامین C، انواع ویتامین D، فولیک اسید، مواد معدنی، آنتی اکسیدان و غیره است که این محصول را به غذایی کامل تبدیل میکند .
  • مهمترین فایده غلات صبحانه ،آماده کردن ومصرف آسان وسریع آن است.


طریقه مصرف:
فقط کافی است 30 گرم از کرن فلکس میوه های قرمز اسپشیال کی کلاگز را درون 1 ظرف ریخته، مقداری شیر سرد به آن اضافه کرده و نوش جان کنید. اگر تمایل داشتید می توانید انواع میوه های دیگر مانند سیب یا پرتقال قطعه شده و یا غلات دیگر مانند انواع مغزها را برای مقوی تر کردن به آن اضافه کنید.   غلات صبحانه بیشتر با شیرخنک، مخلوط و خورده می شود اما برخی از اروپایی ها، آن را با ماست یا آب هم ترکیب می کنند و حتی بعضی وقت ها، مردم یونان غلات صبحانه را درون شیر می ریزند و آن را چند دقیقه می جوشانند تا طعم دلخواه شان را به دست آورند.

کورن فلکس چیست؟

کورن فلکس اسپیشیال کی که ترکیبی از طعم های میوه های قرمز میباشد بسیار خوشمزه و لذیذ است و به عنوان یک وعده صبحانه کامل میتواند انرژی شما را در طول روز تامین کند. طعم میوه های قرمز که ترکیبی از انواع توت های قرمز گوناگون میباشد طعمی مابین ترش و شیرین است که این کورن فلکس را بسیار منحصر بفرد کرده است. بسیاری از ما بر این باور هستیم که تنها استفاده کورن فلکس اسپیشیال کی فقط و فقط برای وعده مهم صبحانه و با ترکیب شدن با شیر میباشد. اما شما میتوانید از کورن فلکس برای در شیرینی پزی نیز استفاده کنید و همچنین میتوانید با استفاده از کورن فلکس میوه های قرمز دسر هایی بسیار خوشمزه و فوق العاده زیبا و منحصر بفرد برای مصرف روزانه و یا برای میهمانی هایتان استفاده کنید. مثلا اگر از کورن فلکس برای تزئین ژله استفاده کنید و یا زمانی که کرم کارامل را از قالب جدا کرده و داخل بشقاب مورد نظر میگذارید میتوانید اطراف آن را با استفاده از کورن فلکس تزئین کنید. کودکان معمولا برای خوردن صبحانه اشتهایی ندارند و از آنجایی که صبحانه وعده غذایی بسیار مقوی است و باید حتما کودکان این وعده مفید و مهم را در برنامه غذایی داشته باشند ما به هر روش و هر نوع خوراکی متصل میشویم که کودکمان صبحانه بخورد. اما با سفارش کورن فلکس میتوانید کودکتان را به خوردن صبحانه تشویق کنید و مطمئن باشید با نوش جان کردن یک کاسه از این محصول تمامی ویتامین های مورد نیاز برای سوخت و ساز بدن به بدن فرزندتان خواهد رسید.

آیا تا به حال از کورن فلکس میوه های قرمز استفاده کرده اید؟ اگر تا به حال این خوراکی خوشمزه را نوش جان نکرده اید باید به شما توصیه کنم که حتما از طعم بینظیر این کورن فلکس اسپیشیال کی خود را محروم نکنید و از مزه بهشتی آن نهایت لذت را ببرید. افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا برای وعده صبحانه خود که از مهمترین وعده های غذایی است استفاده میکنند چرا که با تجربه از میل کردن کورن فلکس اسپیشیال کی به اهمیت آن و ارزش غذایی بسیار بالای این محصول و همچنین انرژی بالایی که دارد دست یافته اند. صبحانه وعده مهمی است چرا که اگر صبحانه نخوریم و در وعده صبحانه مواد قندی و همچنین ویتامین به بدنمان نرسد مغز در طول روز کارایی خود را تا حدودی از دست میدهد چرا که غذایی برای انجام سوخت و ساز بدن ندارد. در این حالت شما مدام بی حوصله و خسته هستید و اگر بخواهید در مورد مسئله مهمی بحث و گفتگو کنید و تصمیم گیری کنید نمیتوانید دقت حواس کافی را داشته باشید. اما اگر در وعده صبحانه یک صبحانه مفصل و مفید نوش جان کنید و اجازه دهید که تمامی ویتامین ها و قند مورد نیاز بدن به صورت طبیعی و با استفاده از غذا به بدن برسد میتوانید در طول روز بسیار پر نشاط و پر انرژی باشید و تصمیمات درست و منطقی را با استفاده درست از مغز فعال و سر حال خود بگیرید.میوه های قرمز به صورت طبیعی دارای مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان هستند که با استفاده از آنها در کورن فلکس میوه های قرمز میتوانید این حجم زیاد از ویتامین و قند و آنتی اکسیدان را به بدنتان برسانید و نیاز بدن را تامین کنید. کورن فلکس یکی از خوراکی های رایج دنیاست که محدودیت سنی ندارد و از کودکان کوچک تا پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها از طرفداران دائمی این خوراکی بینظیر هستند. کورن فلکس طعم های گوناگونی دارد اما اسپیشیال کی میوه های قرمز بخاطر ترکیبی بودن با چندین میوه هم خانواده تنوعی بزرگ و بسیار خوشمزه ایجاد کرده است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

خوشمزه

خیلی خوب و خوشمزه و مقویه ممنون از دایا که قیمت این محصول رو شکونید تا همین چند ماه پیش باید 150 هزار تومن میخریدم! ممنون از شما

آیا این نظر مفید بود؟ بله خیر