نوتلا 750 گرمی ایتالیا nutella نمایش بزرگتر

نوتلا 750 گرمی آلمان nutella

"DC4342"

طعم فندقی عالی با بهترین تاریخ مصرف

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 3,500 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:350,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولشکلات صبحانه
برندنوتلا nutella
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهآلمان
حجم750 گرم
قابل استفاده دروعده صبحانه
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز۱۲۵۹۸۶۳۲۵۴
مناسب برایتزئین و استفاده در دسر و کیک
طعمفندقی
بافتکرمی نرم
اطلاعات بیشتر

نوتلا 750 گرمی آلمان طعمی بینظیر و بسیار خوشمزه از ترکیب فندق های تست شده و کاکائو میباشد که به شیوه ای بینهایت هنرمندانی با یکدیگر در آمیخته شده اند تا طعمی لذیذ و دوست داشتنی را به عموم دوستداران این محصول بچشاند. عطر فندق های برشته شده و آسیاب شده باعث زبری ملایمی است که در بافت کره ای و لذیذ نوتلا 750 گرمی آلمان حس میشود. شیرینی ملایم و متناسبی که کرم شکلات نوتلا در داخل دهان ایجاد میکند به هیچ عنوان زیاد از حد نبوده و به قول معروف دل را نمیزند. طعم بینظیر نوتلا این محصول خوشمزه را به یکی از ابر برند های سراسر دنیا و یکی از محبوب ترین ها در بین عموم مردم کشور های مختلف تبدیل کرده است. شهرت جهانی برند نوتلا سبب شده که این شکلات ها را بتوان در تمامی کشور ها حتی کشور هایی که مردم کم توانی از نظر مالی دارند هم براحتی در سوپر مارکت ها و یا فروشگاه های بزرگ پیدا کرد. نوتلا در وعده های صبحانه و عصرانه معمولا سرو میشود ولی در برنامه میان وعده های کودکان و حتی در میان وعده های بچه هایی که به مدرسه میروند و یا بزرگسالانی که به محل کار و یا دانشگاه میروند نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.


روش تهیه وافل با نوتلا آلمانی 750 گرمی


مواد لازم:
2 عدد تخم مرغ
1 و 1/2 لیوان شیر
1و 1/2 لیوان آرد
3 قاشق غذاخوری نوتلا آلمانی 750 گرمی
1 و 1/2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر
1/2 قاشق چایخوری وانیل
1/4 لیوان روغن
2 قاشق غذاخوری شکر
ابتدا تخم مرغ ها را با همزن خوب بزنید تا سفید شود سپس شکر و روغن و وانیل را به آن افزوده و خوب بزنید تا کاملا حل شوند. حالا وقت آن است که شیر را اضافه کرده و نوتلای آلمانی که در دمای آشپزخانه کمی آب شده است را نیزبه مخلوت اضافه کنید. سپس آرد و بیکینگ پودر را الک کنید و به مواد اضافه کنید و بخوبی مخلوط کنید. دستگاه وافل ساز را روشن و داغ کنید و یک ملاغه از مواد را درون آن ریخته با قاشق بخوبی و یکنواخت پخش کنید درب آن را ببندید و اجازه دهید تا طلایی شود. اکنون میتوانید وافل های خوشمزه را با نوتلا و یا بستنی و یا میوه و خامه سرو کنید و یک عصرانه بسیار خوشمزه داشته باشید.

طرز تهیه شیک نوتلا و بادام زمینی

در فصل گرم تابستان تنها چیزی که به شدت می تواند دلچسب و لذیذ باشد و عمیقاً وجود ما را از گرما خالی کرده و کاملاً خنک کند فقط یک نوشیدنی فوق العاده خنک و بسیار خوشمزه تابستانی است. یک نوشیدنی بسیار خوشمزه باید وجودمان را عمیقاً خنک کند و همچنین بتواند برای شروع یک روز و یا پس از پایان ساعت کاری در یک بعد از ظهر گرم تابستانی انرژی از دست رفته را دوباره به ما ببخشد. در این مطلب می خواهیم طرز تهیه یک شیک نوتلا و بادام زمینی فوق العاده خوشمزه و بسیار مقوی و انرژی زا را با یکدیگر داشته باشیم. اما قبل از آن که به سراغ طرز تهیه شیک برویم نکته جالبی است که باید در رابطه با آن بدانید و آن هم این است که حتما شکلاتی که در این شیک استفاده میکنید بهتر است که نوتلا آلمانی باشد و به میزان حجمی که مورد نیاز است بهتر است که نوتلا ۷۵۰ گرمی باشد. شاید قیمت نوتلا اصل آلمان کمی بالا باشد اما به مزه فوق العاده آن می ارزد.

مواد لازم برای تهیه شیک نوتلا و بادام زمینی:

کره بادام زمینی 2 قاشق غذاخوری

بستنی وانیلی نصف لیوان

شیر سرد 1 لیوان

نوتلا 1 الی 2 قاشق غذاخوری

روش تهیه شیک و فوق العاده ساده است و کافیست در یک میکسر مناسب اول بستنی سپس شیر و بادام زمینی و نوتلا را ریخته اگر تمایل دارید می‌توانید مقداری پودر یخ نیز به آن اضافه کنیم سپس اجازه دهید تا مواد کاملاً با یکدیگر ترکیب شوند هرچه از آن مخلوط به دست آمده را درون ظرفی که می خواهید سرو کنید بریزید و با نوتلا و مغز بادام زمینی تزیین کنید شیک شما آماده است که نوش‌جان کنید. این شیک بر اساس میزان افزایش یا کاهش شیر و بستنی می تواند غلظتی متفاوت داشته باشد اما توجه داشته باشید که اگر شیر را بیش از حد به مخلوط اضافه کنید ممکن است که بوی چربی شیر کمی اذیت کننده باشد.

تهیه ماسک صورت خانگی با نوتلا

همانگونه که میدانید نوتلا اصل آلمانی یکی از خوشمزه ترین خوراکی ها و همچنین معروف ترین و محبوب ترین خوراکی ها در سراسر دنیا می باشد و هر جای این کره خاکی که قدم بگذارید میتوانید شهرت نوتلا را کاملا حس کنید چرا که طعم بی نظیر این شکلات به راحتی توانست خود را در دل افراد مختلف با سنین و سلیقه های گوناگون جای دهد اما به نظر شما آیا نوتلا فقط یک خوراکی خوشمزه است و یا خواص و فواید دیگری نیز به جز خوشمزه بودن دارد. به طور کلی شکلات برای بدن فوق العاده مفید است و میتواند از بروز بیماری های فوق العاده زیادی جلوگیری کند این ماده بهشتی بسیار خوشمزه و لذیذ است خصوصاً وقتی نوتلا طعم فوق العاده شکلات خالص را با فندوق تفت داده شده ترکیب کرده است مزه های بینهایت عالی را پدید آورده. نوتلا خصوصاً نوتلا اصل می‌تواند برای بیماری های قلبی و عروقی بسیار مفید باشد همچنین برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می‌توانید از نوتلا استفاده کنید و آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این محصول فوق العاده خوشمزه پوست شما را به زیبایی و شفافیت آینه در خواهد آورد. البته نوتلا اصل مصارف دیگری به جز خوردن و طعم بی نظیرش نیز دارد که به عنوان مهمترین آنها میتوان به ساخت ماسک جوانساز و ضد پیری پوست اشاره کرد. یک دستور ساخت ماسک خانگی وجود دارد که می تواند جوانسازی و از بین رفتن چین و چروک های پوستی را تضمین کند. برای تهیه این ماسک باید که مقداری شیر و اندکی ژلاتین را با یکدیگر ترکیب کرده و در درون ظرفی نشکن در داخل مایکروویو قرار دهید تا آب شود سپس نوتلا و عسل را به آن بیفزایید و خوب با یکدیگر ترکیبشان کنید پس از آن ماسک را بر روی پوست صورت تان کاملا پخش کنید چند دقیقه ای را به آن استراحت دهید سپس ماسک را به صورت ورقه ای از روی پوست جدا کرده و از زیبایی و شفافیت پوست تان لذت ببرید. این ماسک بی نظیر میتواند با تحریک سلول های کلاژن ساز که بر سطح پوست موجود می باشند پوست را به ساختن کلاژن از بین بردن سلول های مرده و بافت مرده پوست جذب کنند همچنین موجب شود که بخش عظیمی از بافت های مرده سطح پوست از بین بروند و پوستی تازه و شاداب و البته کاملا جوان را داشته باشند. البته نوتلا اصل مصارف و خواص گوناگون دیگری نیز دارد که بسیار جالب هستند مثلاً برای رنگ کردن موهای بلوند از این شکلات خوشمزه در تولید رنگ مو استفاده می شود همچنین برای تولید لوازم آرایش گوناگون مانند رژلب های عطر آگین و طعم دار در کارخانجات متعدد با برندهای معروف از نوتلا برای ساخت این گونه محصولات استفاده می کنند.

فواید فندق موجود در نوتلا

نوتلا یک شکلات و یک خوراکی خوشمزه است که هیچگونه مضراتی ندارد بلکه خیلی هم مفید است چرا که هم از کاکائو که در آن استفاده شده از بهترین نوع کاکائو می باشد و هم در این محصول فوق العاده خوشمزه آلمانی از فندق استفاده شده در این مطلب قصد داریم که فواید فندق موجود در این شکلات بینظیر را برای شما ذکر کنیم تا بدانید با خریدن این شکلات خوشمزه علاوه بر این که از طعم بی نظیر آن بهره مند می شوید فواید فندق را نیز خواهید داشت. اولین فایده فندق این است که به سلامت قلب و عروق کمک بسیار زیادی می کند این مغز فوق العاده خوشمزه کلسترول بد را کاهش می دهد و کلسترول خوب در بدن ایجاد می کند چرا که یکی از مغزهای چرب به حساب می آید اما چربی این مغز به هیچ عنوان باعث اذیت بدن شما و گرفتگی رگ ها نمی‌شود. علاوه بر این ها فندق منیزیم بسیار بالایی دارند برای تنظیم میزان کلسیم در بدن بسیار مفید است مثلاً اگر کلسیم در بدن شما بیش از حد باشد آن را تنظیم کرده و به دفع مازاد کلسیم کمک می کند در واقع کلسیم بسیار مفید و ضروری است اما اگر بیش از حد در بدن باشد باعث ضربان قلب نامنظم خواهد شد و باید مقدار کافی در بدن وجود داشته باشد. فندق برای تقویت عضلات ماهیچه بسیار مفید است بنابراین بسیاری از ورزشکاران در رژیم غذایی خود از فندق استفاده می کند چرا که این مغز بسیار خوشمزه می تواند از اسپاسم عضلانی و گرفتگی و درد جلوگیری کند همچنین تنش های عضلانی و خستگی را از بین میبرد. به طور کلی فندق برای کمک به حفظ سلامتی استخوان ها و مفاصل شما بی نهایت مفید است چرا که داخل آن منگنز بسیار زیادی وجود دارد و از پوکی استخوان در سنین بالا جلوگیری می کند همچنین تراکم استخوان را بالا برده و برای افراد مسن به عنوان یک دارو نیاز است. فندق به حفظ سلامتی دستگاه گوارش بدن شما کمک بسیار زیادی می کند و میتواند مواد زائد و سمی را از طریق مدفوع از بدنتان خارج کند و همچنان به دلیل داشتن منگنز سوخت و ساز بدن را بهتر انجام میدهد. سیستم ایمنی بدن فوق العاده مهم است و تقویت آن باید حتما انجام شود وقتی می توانید فقط با خوردن چند عدد فندق در طول روز تقویت سیستم ایمنی بدن خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید چرا باید از خوردن آن جلوگیری کنیم و به سراغ داروهایی برویم که شیمیایی بوده اگر که سیستم ایمنی ما را نیز تقویت کنند در کنارش مضرات زیادی نیز به همراه خواهند داشت. فندق یک ضد سرطان بسیار قوی می باشد همچنین با داشتن ویتامین های بسیار زیادی می تواند به جلوگیری از علائم پیری زودرس کمک کند.

طرز تهیه دسر با نوتلا

همانطور که میدانید چیز کیک یکی از خوشمزه ترین انواع کیک و دسر می باشد که به راحتی می توانید آن را در خانه درست کنید تنها کافیست مواد اولیه ساده ای داشته باشیم که با آن یکی از خوشمزه ترین دسر ها را با استفاده از نوتلا 750 گرمی درست کنیم. مواد لازم برای تهیه این دسر فوق العاده خوشمزه 12 عدد بیسکویت شکلاتی به همراه 3 قاشق غذاخوری کره و همچنین 3 قاشق غذاخوری پودر قند به اضافه مقدار 10 عدد فندق بو داده یا رست شده به همراه 200 گرم پنیر ماسکارپونه یا پنیر خامه ای و مقدار 200 گرم نوتلا اصل و 200 گرم خامه و به مقدار لازم خامه قنادی و شکلات برای تزیین روی چیز کیک خوشمزه تان نیاز دارید. ابتدا بیسکوییت های شکلاتی را داخل یک کیسه مانند کیسه فریزر بریزید و کاملاً بکوبید تا خرد شود و در ظرفی دیگر کره را به روش بن ماری آب کنید و به بیسکویت های خرد شده اضافه کنید و با دست مخلوط کنید تا به صورت خمیر یکدست در بیاید آن را داخل قالب مورد نظرتان بریزید سپس پس با انتهای یک فنجان و یا با پشت قاشق آن را کاملاً فشار دهید تا بافتی منسجم و یک دست پیدا کند و کاملاً صاف شود حالا در ظرفی دیگر خامه و پنیر ماسکارپونه به همراه نوتلا 750 گرمی خود را بریزید و با همزن با دور ملایم آن را هم بزنید شما میتوانید در این قسمت از خامه معمولی نیز استفاده کنید اما برای اینکه بتوانید بافت بهتری از ترکیب این مواد به دست بیاورید بهتر است که از خامه قنادی استفاده کنید که کاملاً فرم گرفته و آماده می باشد حتی می توانید اول خامه را در ظرفی دیگر فرم دهید سپس پنیر و نوتلا را به آن اضافه کنید و بعد مجدد با همزن آن را مخلوط کنید مواد به دست آمده را درون یک کیف بریزید و حالا این کرم به دست آمده را که طعمی بی نظیر دارد روی لایه بیسکویتی که از قبل آماده کردیم بریزید و کاملاً پخش کنید تا جایی که همه قسمت های روی لایه بیسکویتی یک لایه از مواد کرمی بماند پس از آن چیز کیک را داخل یخچال بگذارید و اجازه دهید که یک ساعت در دمای یخچال بماند تا مقداری فرم بگیرد سپس آنرا از یخچال خارج کنید حالا نوبت به آن است که مقداری خامه را با پودر قند مخلوط کنید و روی چیز کیک را با آن تزیین کنید پس از آن شکلاتهای تخته ای که برای تزیین آماده کرده بودید را رنده کنید بر روی چیز کیک بریزید ظاهر این دسر بی نظیر به همراه طعم منحصر به فرد آن می تواند همه کسانی که حتی یک قاشق از آن را می خورند عاشق دست پخت شما بکند با درست کردن این دسر معرکه یک شبه به یک کدبانو تبدیل می شوید و دست پخت بی نظیر شما زبانزد خواهد شد فقط کافیست از نوتلا اصل در این دسر خوشمزه استفاده کنید تا مهر تاییدی بر طعم بی نظیر آن باشد.

طرز تهیه نان نوتلا

یکی از خوشمزه ترین نان های طعم داری که شما می توانید برای صبحانه و یا عصرانه و همچنین به عنوان میان وعده برای کودکان خود درست کنید که هم طعم خوشمزه دارد و هم ارزش غذایی بالایی دارد نان نوتلا میباشد این نان خوشمزه به سادگی درست می شود و اگر مایلید که یک عصرانه بینظیر و بسیار زیبا و البته خوشمزه با ارزش غذایی بالا برای میهمانان تان و یا خودتان و خانواده دلبندتان درست کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید طرز تهیه این نان ساده را به خوبی آموزش ببینید. مواد اولیه برای تهیه نان نوتلا شامل سه چهارم لیوان شیر ولرم به همراه یک و نیم قاشق غذاخوری خمیر مایه به اضافه 30 گرم کره و دو عدد زرده تخم مرغ و یک سوم لیوان شکر به همراه نصف قاشق چای خوری وانیل مایع و نوتلا آلمانی اصل به میزان لازم می باشد. ابتدا یک کاسه کوچک برداشته و یک قاشق مرباخوری شکر درون آن بریزید سپس شیر را روی حرارت بگذارید تا گرم شود اما انگشت را نباید بسوزاند حالا آن را به همراه خمیر مایه به کاسه ای که درون آن شکر ریختید اضافه کنید اکنون یک بار ظرف حاوی خمیر مایه و شیر و شکر را هم بزنید تا با هم مخلوط شوند و درب آن را ببندید و اجازه دهید 10 دقیقه در دمای محیط استراحت کند تا خمیر مایه به عمل بیاید حالا کاسه های بزرگتر بردارید و کره را درون آن بریزید و به روش بن ماری روی بخار آب کره را ذوب کنید سپس بردارید تا کمی حرارت شدید کره کم شود در یک ظرف بزرگ زرده تخم مرغ به همراه وانیل و کره را ترکیب کنید و سپس خمیر مایه به عمل آمده را به آن بیفزایید کمی که با یکدیگر مخلوط شان کردید آرد را داخل الک بریزید و کم کم به خمیر اضافه کنید تا حالت خمیری به دست بیاید در اینجا دیگر نمی توانید از همزن استفاده کنید و بهتر است که همزن را کاملاً تمیز کنید و با دستهای تمیز خمیر را به مدت 10 دقیقه کاملاً ورز دهید سپس کاسه را چرب کنید و خمیر را درون آن بگذارید و روی آن را سلفون بکشید و بین 1 تا 2 ساعت به خمیر استراحت دهید تا کاملاً حجیم شده و به عمل بیاید حالا پس از گذشت یک یا دو ساعت که خمیر کاملاً دو برابر شد آن را به چهار قسمت تقسیم می کنیم و یک قسمت را کاملاً با وردنه روی میز کار که از قبل آرد پاشی شده پهن میکنیم سینی فر را بردارید و روی آن کاغذ روغنی قرار دهید حالا خمیری که روی میز کار پهن کردید را کاملاً روی کاغذ روغنی قرار دهید برای قالب زدن به صورت دایره می توانید از یک بشقاب استفاده کنید و با استفاده از یک بشقاب و بریدن دور تا دور خمیر آن را به شکل یک دایره قالب بزنید و یک لایه نوتلا را روی آن بمالید سپس تکه دوم خمیر را روی میز کار آرد پاشی شده با وردنه مطابق قبل پهن کنید و مرحله بعدی را نیز به صورت مرحله قبلی تکرار کنید و مجدد روی آن را نیز با شکلات نوتلا اصل بپوشانید همچنین 2 تکه دیگر خمیر را نیز به همین صورت روی هم قرار دهید و لابلای هر کدام باید یک لایه شکلات نوتلا باشد حالا یک لیوان را در مرکز خمیر ها قرار دهید و اطراف آن را با استفاده از چاقو به 16 قسمت تقسیم کنید سپس تکه های خمیر را دو به یکدیگر بچسبانید و لبه های آنها را به زیر برده و حالت ضعیف به صورتی که خمیر شما شبیه به یک گل بشود فر را از یک ربع قبل در دمای 180 درجه قرار دهید تا کاملاً گرم شود حالا در یک کاسه کوچک یک زرده تخم مرغ را به خوبی هم میزنید و با استفاده از قلم مو زرده تخم مرغ را روی نان میمالید به صورت دلخواه در این قسمت می توانید کمی کنجد نیز روی آن بپاشید و یا اصلاً کنجدی روی آن نریزید پس از یک ربع که فر کاملاً گرم شد نان را داخل آن می گذاریم و به مدت 20 دقیقه در دمای 180 درجه فر می گذاریم تا کاملاً با آن دما پخته شود اگر می خواهید نان لطیف تری داشته باشید یک کاسه آب جوش درون فر قرار دهید تا نان خشک نشود و هوای داخل فر مرطوب باشد پس از پخت نان را از دمای فر بیرون می آوریم و اجازه می دهیم در هوای محیط از داغی و حرارتش کم شود سپس آن را از کاغذ روغنی و سینی فر جدا می کنیم و درون ظرفی که می خواهیم سرو کنیم می گذاریم شکلات نوتلا بسیار خوشمزه است و مزه اصلی آن به کیفیت شکلات ارتباط دارد امیدوارم که از پخت این نان ساده در منزل نهایت لذت را ببرید و در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات