نسکافه گلد 200 گرمی NESCAFE GOLD نمایش بزرگتر

نسکافه گلد 190 گرمی NESCAFE GOLD

A08HO172

عطر و طعم بینظیر قهوه قابل استفاده برای 100 فنجان قهوه

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 4,350 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:435,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
  • قهوه فوری

  • برند: نسکافه NESCAFE

  • نوع: گلد GOLD

  • وزن: 190 الی 200 گرم

  • پذیرایی تا 100 فنجان قهوه

  • بسته بندی شیشه ای

  • فاقد شکر

  • طعم عالی و بینظیر قهوه

  • انتخابی عالی برای پذیرایی از میهمانها

  • تاریخ مصرف حداقل 1 ساله

  • شماره پروانه بهداشت ۳۲۶۵۴۸۹۷۵۶۲۴

اطلاعات بیشتر

نسکافه یکی از بهترین و محبوب ترین نوشیدنی های گرم در کل جهان است . نسکافه بیشتر در بین کارمندان مورد استفاده است.چون در محیط اداری آماده کردن یک فنجان نسکافه بسیار ساده است.

مواد مورد نیاز:
•    یک قاشق چای خوری نسکافه
•    یک فنجان آب جوش
•    شکر به مقداردلخواه

طرز تهیه:
ابتدا یک قاشق چای خوری به لیوان آب جوش اضافه کنید و کمی آرام هم بزنید.سپس شکر را به هر میزان که میخواهید اضافه کنید و سپس هم بزنید. نسکافه شما آماده است.

معرفی برند :

یکی از برند های قهوه نسکافه است که زیر نظر شرکت نستله تولید می شود. برند نسکافه در طرح ها و بسته بندی های زیبا و متنوع عرضه می شود. نام نسکافه از دو واژه نستله و کافه تشکیل شده است.

آیا میدانستید که نسکافه میتواند به چربی سوزی و رژیم لاغری شما کمک کند ؟ بسیاری از افراد بر این باورند که برای لاغر شدن نمیتوانند از خوراکی هایی که خوشمزه هستند و به صورت معمول از آنها استفاده میکنیم بخورند یا نوشیدنی هایی از این دست را بنوشند. در صورتی که این باور کاملا غلط است و فقط مصرف به اندازه و متعادل از هر خوراکی سالم و البته خوشمزه و یا هر نوع نوشیدنی سالم و خوشمزه میتواند در سلامت بدن و همچنین متعادل سازی وزن کمک بسیار زیادی کند. شما میتوانید از نسکافه گلد 200 گرمی حتی در زمانی که در رژیم لاغری هستید استفاده کنید و از طعم بینظیر آن لذت ببرید. این نسکافه نه تنها سبب اضافه وزنتان نمیشود بلکه میتواند در چربی سوزی به شما کمک کند اما در نظر داشته باشید که تعادل در مصرف هر ماده خوراکی بهترین و تنها دلیل سلامت بدن خواهد بود. نسکافه گلد 200 گرمی با داشتن میزان بسیار بسیار کم شکر در ترکیبات خود میتواند به نوعی برای بدنتان چربی سوزی کند و این سبب شده بسیاری از افرادی که در رژیم لاغری هستند از این نوشیدنی خوشمزه استفاده کنند. اما افراد دیگر نیز میتوانند با اضافه کردن مقداری کافی میت و شکر به فنجان نسکافه خود یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و عالی داشته باشند و از نوشیدن آن لذت ببرند. قیمت نسکافه گلد 200 گرمی نسبت به کیفیت و درجه مرغوبیت آن بسیار مناسب است و شما میتوانید این نسکافه را به صورت اینترنتی سفارش دهید و از طعم بینظیر آن لذت ببرید.

در اصل نسکافه گلد نوعی قهوه فوری است که در ابتدا برند نستله این پودر را تهیه کرد و با عنوان نسکافه وارد بازار کرد. در اوایل نسکافه به صورت قرص های مکعبی تولید شد و طی سالهای بعدی به فرم کنونی تغییر کرد. از آنجایی که افراد مختلف با شرایط شغلی مختلف زمان کافی برای دم کردن قهوه را ندارند این برند قهوه فوری نسکافه را تولید که بتوان آن را فقط با ترکیب با آب جوش به سرعت تبدیل به نوشیدنی فوق العاده ای کرد. این پودر ها امروز در ترکیبات خود بسته به میزان شیرینی کمی شکر و یا کافی میت نیز ممکن است داشته باشد. نسکافه گلد نیز همانند سایر نوشیدنی های موجود در دنیا هم معایبی دارد و هم محاسن. از حسن های این نوشیدنی میتوان به این که به سرعت آماده میشود و این که میتواند انرژی و نشاط روزانه را در بدن ما تامین کند. همچنین در مطلب قبلی به این اشاره کردیم که استفاده از نسکافه تلخ میتواند به چربی سوزی بدن ما کمک بزرگی کند و برای افرادی که رژیم های لاغری دارند نیز بسیار مفید باشد چرا که هم نوشیدنی بسیار خوشمزه ای نوش جان کرده اند و هم این که نیازی نیست نگران اضافه وزن با نوشیدن نسکافه باشند. طعم فوق العاده خوشمزه این نوشیدنی و همچنین میزان کافئینی که به بدن میرساند برای افرادی که از نوشیدن قهوه لذت میبرند بسیار مناسب است. اما همانطور که هر نوشیدنی و در کل هر نوع خوراکی همانطور که میتواند بسیار مفید باشد اما مضراتی هم دارد نسکافه هم به همین صورت است. از آنجایی که نسکافه گلد نوعی قهوه فوری و فراوری شده است و به روش دم کردن آماده نمیشود قطعا میزان بسیار کمی مواد شیمیایی درون خود دارد که از مضرات نسکافه به حساب می آید. اما اگر به اندازه از این نوشیدنی داغ و خوشمزه استفاده کنیم و در مصرف آن زیاده روی نکنیم هیچ گونه ضرری که به بدن نمیرساند به کنار این نوشیدنی میتواند برای زیبا سازی پوست و کلاژن سازی و دذ آخر زیبا و جوانسازی پوست تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. جالب است بدانید که با استفاده از این پودر دانه درشت فوق العاده میتوانید فوم قهوه نیز درست کنید که این فوم را میتوانید بر روی آیس کافی و انواع نوشیدنی های قهوه دار استفاده کنید و از زیبایی و طعم آن نیز لذت ببرید.

 

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 4 customer reviews

سیما دهقان

شارژ لطفا

Fatemeh fallah

لطفا ایشونو تمدید کنین با تشکر

Fatemeh fallah

سلام من اینو ازتون خریدم قیمتش با اونی که تو شهرخودمون میخرم خیلی فرق داشت یعنی ارزونتر بود من 100گرمی رو 23میخرم ولی بارکدش میگه مال سوئیسه
راستی ممنون خریدام دستم رسید راضیم

آیا این نظر مفید بود؟ بله خیر
پاسخ دایاسنتر:
سلام فاطمه عزیز
بی نهایت خوشحالیم که دایابرگ تونسته اعتماد شما عزیزان رو جلب کنه
رضایت شما عزیزان باعث افتخار تیم ماست و از همراهیتون متشکریم ...
ممنونیم که وقت میزاری و نظرت رو برای ما و سایر دوستان میکنی...

فرزانه نحويها

سلام ميشه بگيد براي چه كشوريه

آیا این نظر مفید بود؟ بله خیر
پاسخ دایاسنتر:
سلام فرزانه عزیز
این نسکافه محصول کشور پرتغال هست
با تشکر از همراهی شما ...